Keith a ajuns la cantină și a mers să servească mâncare ca de obicei. Inclusiv Astro și ceilalți bodyguarzi.
Pentru că Keith le-a cerut să mănânce împreună, nimeni din cantină nu a îndrăznit să se încurce cu Keith. După ce l-au întâlnit pe Keith, și-au plecat capetele în semn de salut.
Keith și-a aplecat și capul în semn de salut, Nu s-a arătat că era iubitul lui Roman, Keith a crezut că are o viață normală, poate nu este un blestem de la bodyguarzii lui Roman. Mai simplu spus, Keith ar avea o linie de despărțire pentru a păstra un pic fața lui Roman
-Astro, ai fost în Thailanda? întrebă Keith în timp ce se așeza să mănânce cu Astro și ceilalți bodyguarzi.
-Da, dar nu des. Pentru că majoritatea lucrărilor șefului sunt în Europa și America de Nord. Cine se ocupă de asta, a răspuns Astro.
-Dacă merg în Thailanda, te voi duce să încerci mâncarea locală a spus Keith cu un ușor zâmbet.
-Ai spus că majoritatea mâncărurilor thailandeze sunt picante, nu? Întrebă Astro.
-Da, dar nu toți thailandezii pot mânca mâncare picant, a răspuns Keith, gândindu-se să vrea să se întoarcă în Thailanda în curând. Veți putea să vă întâlniți cu prietenii și să mâncați mâncare thailandeză într-un mod foarte intens.
-Keith în ce parte mergi să faci o plimbare astăzi? întrebă Astro, ca să îl poată conduce.
-De fapt, vreau să merg la laboratorul de otrăvire, dar aș prefera să aștept ca doctorul Mason să se întoarcă la muncă. Aveți recomandări? Întrebă Keith.
-Există o sală de recreere pentru oamenii de la bord. Cei care se află în timp liber tind să meargă acolo, a răspuns Astro.
-Hm, e bine și asta. Zilele trecute am fost la o plimbare cu khun Román. Am văzut că există și o masă de biliard. E bine să te joci și să rezolvi plictiseala, a răspuns Keith.
Astro a trimis un mesaj către Noris să-l ducă pe Keith în camera de recreere, când a terminat de mâncat Keith a mers imediat acolo.
Se consideră că camera de recreere ocupă 1 etaj din zona navei. Există mai multe zone de joc, la fel ca și sala de fitness și terenul de futsal, la celălalt etaj este un mic teren de baschet, e ușor de spus că fiind pe o navă poți face o varietate de activități ca pe uscat.
Sunt destul de mulți oameni în camera de recreere astăzi. Mulți oameni care l-au văzut pe Keith s-au întors repede și și-au plecat capul, Keith i-a lăsat pe toți să se joace confortabil, Keith s-a dus la o masă de biliard unde nimeni nu juca, l-au invitat pe Astro să joace împreună,cu el.
-Keith, nu poți fi bun in toate,a spus Astro. Când au jucat cate doua runde.
- La naiba mă pricep! Keith a spus în glumă, nu a jucat deloc bine, e doar momentul.
-Pot să mă joc cu tine, domnule Keith? Un tânăr s-a apropiat de el și l-a întrebat cu frică.
-O, haide, spuse Keith zâmbind.
-Numele meu este Taro, a răspuns tânărul, care era japonez.-Oh, sunt fâșii de pește, spuse Keith, făcându-i pe toți să pară nedumeriți. Keith chicoti pentru sine,Cu mâinile fluturând.
-Nimic, hai să ne jucăm, l-a invitat Keith, înainte ca și Taro să intre să joace că cealaltă parte nu are mai puțină pricepere l-a făcut pe Keith să se simtă foarte amuzant.
Amândoi pierd pe rând pentru a câștiga, dar Taro câștigă mai mult, unii s-au oprit și au privit.
-Uau, am pierdut din nou, a spus Keith zâmbind, când Taro a câștigat această rundă.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Любовные романы⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...