Capitolul 60 Finalul

573 16 13
                                    

-Hă, bunicul mă mai consideră nepotul lui? Spuse Marcos supărat, privind ochii iritați ai lui Roman: „Bunicul îl iubește doar pe Roman. Vreau să las conducerea familiei în grija lui, deși tatăl meu și cu mine trebuie să moștenim familia. Niciunul dintre noi nu a făcut asta vreodată”. Fă orice pentru a atrage atenția”, a exclamat Marco, nemulțumit.



-Cum a putut să-mi fi atras atenția? Pentru că ceea ce faci este în secret în afara vederii mele, a replicat Frances.



-Ce ai făcut pe care ar trebui să-l știi în inima ta? Tatăl tău este fiul cel mare. În loc să mă facă încrezător în abilitățile mele și să nu mă comport ca un prost, sper să mă bazez pe tine în loc de tatăl tău. Mă gândesc doar în capul meu.” Învinge-l pe Roman. Chiar dacă este nevoie de acest timp pentru a rezolva problemele legate de afacerile de familie. Dacă profitați de acest timp pentru a merge la muncă. De ce nu te susțin? Replică Frances cu voce tare. Frances încă mai avea suficientă încredere în el pentru a-i transmite lui Marcos funcția de șef al familiei. Dar Marco este încă supărat pe Roman. Face tot ce poate pentru a opri afacerile lui Roman. Ne face să nu prețuim afacerea de familie.



-Am deja casa lui Vasillo. Crezi că vreau să-ți jefuiesc familia. Carlos și Marco? a spus Roman.



-Tu nu ești eu. Nu știi nimic, Roman, a răspuns Marco.



-Nu ești bunicul, nu știi ce gândește bunicul, totul e în capul tău, ei bine, crezi că bunicul nu te iubește, crezi că o să-ți iau totul , deși eu lasa mereu.Bineînțeles că nu vreau să-l moștenesc pe Accardo. Am conflicte cu bunicul meu, dar nu am conflicte cu tine. Dacă mă tratezi bine și prietenos, iți voi putea întinde o mână de ajutor atunci când ai nevoie? Deci, ce e? Roman a continuat să plece, făcându-l pe Marcos să se oprească pentru o clipă.



-S-a terminat problema familiei? Am pierdut mult timp.



-Da, să terminăm cu asta, spuse Andrew.



-Atunci ai grijă de asta, a răspuns Marcos. Carlo se întoarse, se uită la sine, apoi scoase documentele.



-Acesta este documentul atotputernic al lui Vasillo pentru mine, trebuie să-l semnezi, Roman, a spus Carlos și a pus documentul pe masă. Asta ar fi o afacere pe pământ.



Toate afacerile lui Roman vor fi sub pământ. Carlo va invada din nou după asta. Pentru că atunci când și-a pierdut arcul, cu siguranță a putut controla restul. Cât despre Accardo, nu trebuie să semneze nimic. Pentru că bunicii lui Marcos și părinții lui Roman au murit amândoi. Totul trebuie să aparțină lui Marcos, care este singur. Cât despre Andrew, el va primi încă o dată acțiunile de afaceri ale lui Carlos.



-Ce te face să crezi că voi semna? Întrebă Roman, întorcându-se cu o privire relaxată. Asta l-a făcut pe Marcos să se simtă puțin neobișnuit, el s-a gândit doar că de aceea Roman nu și-a lăsat bunicul și tatăl să fugă, ci toți au venit aici împreună.



-Nu trebuie să te comporți ca un copil, Roman, ar trebui să poți înțelege situația asta. Cine e responsabil acum? Dacă semnezi, nu te las să suferi prea mult. Spuse Carlos ferm.



-O, și o să-ți las mama, bunica și iubitul să plece, nu-ți face griji, îți garantez, a spus Carlos, încrezător că va găsi trio-ul.

-Băiat arogant, tata spuse Roman cu receala.



-Dacă vrei să spui ceva, spune-o Înainte , Carlos a spus-o din nou.



-Semnează-l repede, spuse Andrew din nou, pentru că începea să se simtă inconfortabil. Roman luă documentele de pe masă și se uită la ele. Carlos a zâmbit batjocoritor. Înainte să zâmbească, când Roman a rupt toate dicumentele.



Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum