Ziua urmatoare
După ce noaptea trecută, Roman și Keith și-au sărbătorit noua casă. Noul dormitor este destul de bun, Roman, ca de obicei, trezindu-se devreme, lasă-l pe Keith să se odihnească.
Pentru că corpul lui trebuie să se adapteze puțin la vreme ,pentru că Roman nu a dormit atât de mult , nu prea este o problemă când vine vorba de a traversa continentul pentru a trăi cu temperaturi diferite.
Roman a stat în camera de zi și a început să treacă în revistă știrile lumii, în scurt timp, Keith a ieșit somnoros din liftul din interiorul casei, purtând doar pantaloni lungi de pijama, dezvăluind pieptul său subțire, cu tatuaje și pete roșii amestecate .
-Vrei o bautura? a întrebat una dintre gospodine când l-a văzut pe Keith trecând.
-Și Roman? Întrebă Keith.
-E în sufragerie, răspunse servitoarea.
-Voi bea mai întâi o cafea neagră cu două linguri de zahăr, a răspuns Keith înainte de a merge spre Roman, cu Noris și Astro stând în apropiere.
- Te-ai trezit atât de devreme? Întrebă Roman cu o voce adâncă când îl văzu pe Keith stând lângă el pe canapea lungă, înainte ca Keith să se întindă cu capul sprijinit în poala lui Roman, fără să se gândească să întrebe mai întâi pentru că știe că lui Roman oricum nu-i pasă.
-M-am trezit singur. Dar încă mi-e somn, a spus Keith, căscând, Roman a pus iPad-ul pe locul gol de lângă el și a trecut o mână prin părul lui Keith ținându-l ușor în poală.
- De ce nu ți-ai pus cămașa înainte de a coborî? Întrebă din nou Roman.
-Este mai confortabil așa, plus că încă nu am făcut duș, a spus Keith zâmbind, parțial pentru că Keith a vrut să vadă ce zice Roman.
Așa că Roman a lovit fruntea lui Keith nu foarte tare, ca o bătaie. Făcându-i pe Noris și pe Astro să se uite în secret unul la altul cu puțină rușine pentru că fiind subalternii lui Roman, nu l-au mai văzut niciodată pe Roman să glumească așa cu cineva.
Chiar și știind că Roman este serios în privința lui Keith, dar nu s-au obișnuit încă, când îl văd pe șeful lor dându-și dragoste.
-Ma ranesti? întrebă Keith, apucându-l de mână pe Roman și mușcând-o ușor.
- Ai o mâncărime? Întrebă Roman.
-Nu sunt o pisică, domnule, a răspuns Keith în glumă, dar ținându-l în continuare de mână pe Roman.
-Nu te văd ca pe o pisică. Ești ca o vulpe, a spus Roman, uitându-se și la fața iubitului său.
- Sunt o vulpe pașnică, domnule Roman,spuse Keith zâmbind, pentru că prietenului lui Billy îi place să-i spună Fox, motivând că Keith este răutăcios și viclean.
- Dar când vine pericolul? Spuse Roman scurt, apoi a fost o pauză pentru ca Keith să continue.
--ar fi să ne luptăm și să nu ne dăm înapoi? Keith a răspuns, asta l-a făcut pe Roman să râdă.
- Asta-i tot, domnule, spuse din nou Roman, exact când menajera punea cafeaua.
- Când vin domnul Ares şi P’Tharn? A întrebat Keith primul.
- Pe la prânz, răspunse Román.
-Deci, să-i ordonăm bucătarului să facă prânzul? Vreau să am mâncare thailandeză, dar o să mai adaug și pentru tine și pentru domnul Ares, a sugerat Keith.
-Tu alegi. Roman l-a lăsat pe Keith să decidă, Keith i-a spus bucătarului să pregătească mâncarea pe care a ales-o. Orice ce nu poată faca doar să zică, dar Ivan a ales un bucătar care poate face aproape orice meniu, gospodinele sunt thailandeze pot face mâncare thailandeză acest lucru la făcut Keith foarte mulțumit.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...