Capitolul 26

482 17 3
                                    


În concluzie, Roman a luat acest ceas ca un cadou de ziua lui Akira. Așa cum a propus Keith, de fapt, nici nu aveau nevoie să dea nimic. Pentru că au deja totul, dar a fost dat doar pentru ceremonie. Au ajuns în sfârșit în Japonia după ce au finalizat intrarea în țară.

Roman îl conduse pe Keith la mașină, care parcase deja și îi aștepta pe toți la ordinele lui Akira. Apoi convoiul a mers imediat direct la conacul lui Akira. Keith se uită în jur cu interes. A durat ceva timp și Keith a văzut un gard lung.

-Asta este intrarea principală a clanului Toshitoi al lui Akira. Roman arătă spre Keith.

-Deci nu mergem așa? Întrebă Keith.

-Vom merge pe cealaltă parte. Este teritoriul privat al lui Akira. S-a despărțit pentru a-și construi propria casă. Dar puteți merge împreună, răspunde Roman, iar Keith dă din cap, până în fața unui gard modern un bodyguard deschide poarta. Pentru a permite intrarea convoiului lui Roman și Ares.

-Incredibil. Există o casă mare ca asta în Tokyo, a spus Keith. Știe că spațiul în Japonia este destul de limitat și scump, dar nu a fost prea surprins pentru că știa că familia lui Akira va fi foarte bogată când va ajunge în garaj, i-a văzut pe Akira, Ivan și Danil stand și așteptând să-i primească primii.

-M-am săturat să călătoresc. Să mergem mai întâi acasă. Spuse Akira. Acum este îmbrăcat într-un yukata albastru închis.

-Nu ești răcit? întrebă Roman.

-Nu, a răspuns Akira zâmbind. Danil întinse imediat mâna și îl apucă de braț pe Keith.

-Ce mai faci? Am auzit că acțiunea arată bine, a întrebat Danil zâmbind, pentru că auzise faptele anterioare de pe buzele lui Ivan.

-Foarte confortabil, a răspuns Keith, iar Danil a râs, înainte de a se întoarce către Tharn.

-Uau, aceasta este persoana importantă a lui Ares, nu? A întrebat Danil, Ares a încuviințat din cap, Tharn i-a dat lui Danil un zâmbet blând. Avea destul să știe cine era cealaltă parte. De acord cu comentariile anterioare ale lui Keith.

-Fața ta este atât de frumoasă. Dacă nu ai spus că ești bărbat, am crezut că ești femeie. Spuse Danil, apoi scoase un oftat mic.

-De ce trebuie să fiu complimentat de cineva care este mai drăguț decât mine? spuse Tharn, iar Danil râse. Sincer, cei doi nu semănau prea mult cu femeile, dar doar glumesc.

-Hai să intrăm înăuntru și să vorbim, a spus Ivan înainte ca toată lumea să intre în casă. Danil a cerut să se așeze și să discute cu Keith și Tharn, pentru a-i cunoaște puțin mai mult, Keith recomandându-i să se întâlnească.

O gospodină a adus apă pentru a servi, în timp ce se uita la Keith cu o față ușor stânjenită, mai ales când Keith s-a întors să spună mulțumesc, fața celeilalte a devenit roșie.

-Te îndrăgostești în secret? Danil s-a prefăcut că întreabă, Keith a ridicat puțin din sprâncene.

-Nu mă pot abține, sunt deja o persoană foarte carismatică, a răspuns Keith, Danil privindu-l enervat pe Keith. Înainte de a se întoarce pentru a continua să vorbească cu Tharn pentru că Danil a simțit că el și Tharn au ceva în comun, așa că este ușor să se înțeleagă cu el.

-Îmi pare rău că s-ar putea să fi trecut la un nou servitor, spuse Roman cu o voce calmă. Pentru că observ și atitudinea tinerei servitoare.
-Fiica unei nenorocite o voi lăsa pe cineva să-mi amintească, Akira răspunde, înainte de a o alunga pe menajeră din sala de așteptare, ea nu o face Trebuie să rămână la datorie.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum