Capitolul 13🔞🔞🔥🔥

785 22 16
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

Chiar dacă a fost înțepat, dar Keith nu a fost deloc frustrat sau jignit. Eram și mai emoționat.

-Ai lovit repede. Învață-mă câteva lecții, a spus Keith zâmbind. .ARK i-a aruncat o ușoară privire șefului său. Romana a stat pe loc. Dar nu a spus nimic Keith și ARK își continuă lupta cu pumnii. Dar încă nimeni nu a părăsit patratul o dată.

-Alții vor dori, probabil, să folosească prea mult terenul de antrenament. Să terminăm această rundă, a spus Keith zâmbind înainte de a scoate pumnul stâng pentru a lovi RK și și-a ridicat brațul pentru a stabili o gardă deschizând spațiul din abdomen.

Este adevărat că Keith ține pumnul stâng. Dar a trecut la folosirea pumnului drept pentru al lovi inapoi din cauza agitației și forfotă, incapabil să-și mențină echilibrul În timp ce corpul lui iede din patrat.

-Destul, a spus Noris, pentru că RK a fost învins. Când știi că ești învins, Rake s-a prăbușit de epuizare. Keith a adăugat și el adânc. S-a îndreptat spre Rk și s-a ghemuit în fața lui RK.

-Eşti în regulă? întrebă Keith cu adevărat îngrijorat.

Nu este o întrebare care  să te faca sa te sumti prost. Pe care toată lumea o poate recunoaște, așa că se uita la Keith cu satisfacție.

-Sunt bine, dar lasă-mă să mă așez și să mă odihnesc puțin. Ai lovit puternic, nu? RK a răspuns, Keith îl felicită și pe Rk.

-Astăzi doar doi dintre voi vă puteți testa abilitățile. Mai sunt câteva zile aici. Să încercăm altă zi, spuse Roman, iar Keith se ridică și se întoarse la locul lui.

La linia părului și în curba gâtului lui Keith, simțind o căldură de nedescris pe piept. Deși nu pare fragilă. Dar arată foarte sexy în ochii lui Roman.

-Ce se întâmplă? a întrebat Keith, văzându-l pe Roman privindu-l.

-Ai fața învinețită, a răspuns Roman.

-Uh, puţin, răspunse Keith cu nonşalanţă.

-Oamenii tăi sunt foarte pricepuți. Vreau să știu cine este cel mai bun aici?întrebă Keith curios.

-Ghici cine?a întrebat Roman, iar Keith s-a prefăcut că gândește.

-Noris? Spuse Keith, pentru că Noris era șeful bodyguarzilor. Keith era încrezător că manopera lui trebuia să fie cea mai bună.

-Dacă numări bodyguarzii, te-ai descurcat bine, Keith, dar dacă îi incluzi cu adevărat pe toți cei de aici, cel care ar putea să ne bată pe toți este șeful. Vorbeste kenta.

Făcându-l pe Keith să se uite uimit la Roman. De fapt, știa că Roman va avea o oarecare abilitate. Dar nu crede că ar fi cel mai bun aici.

-Doar mă apăr, a spus Román în felul lui obișnuit.

-Ești umil? Dar sincer, nici eu nu m-am gândit la asta, a spus Keith zâmbind.

-În caz contrar, cum ar putea șeful ne controlează? a continuat Kenta.

-Nu, este întotdeauna cazul, nu? Unii șefi îi controlează pe subalterni doar cu bani, unii oameni pot avea sau nu vreo abilitate deloc. Dacă dați un exemplu, la fel ar fi și pentru ruda dumneavoastră, domnule Roman care a intrat pe la jumătatea navei. Am evaluat deja că încă nu poate concura cu propriii lui bodyguarzi, a spus Keith în timp ce se gândea, ceea ce este exact.

-Banii sunt într-adevăr un factor. Dar, pentru a fi sincer, sunt implicați chiar și alți factori, a spus Román. Keith dădu din cap.

-Wow, mă simt grozav să ma antrenezi, se întoarse Keith cu satisfacție.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum