-Hei Keith e soția ta? strigă o voce.
Făcându-l pe Keith să se întoarcă și să-l privească , Mac însuși sa întors și să vadă că persoana care îl întâmpina era la masa din departamentul de electricitate, care nu era departamentul potrivit pentru grupul lui Keith și Nan.
-De ce te interesează? Întrebă Keith supărat.
Prietenii lui Keith, care tocmai acum fuseseră foarte amuzați, s-au întors să privească la masa celui care îi întâmpina cu ochi nemișcați.
-Merită și să încerci. Și pentru că ți-a plăcut de când erai la școală, a răspuns altul.
-Pot să am o cerere? Pentru acea persoană, a spus un altul, ca și cum l-ar fi provocat în mod deliberat pe Keith.
Pentru că a crezut că Mac era iubitul lui Keith, Keith a ridicat un ușor zâmbet.
-Poți să-l ai? Ummm........trebuie să-i ceri lui Nan pentru că este soția lui Nan.
De îndată ce Keith a terminat de vorbit, Nan a ajuns la masă.
-Ce vrei? Nan a întrebat, oferindu-i privirea iritatoare.
-Deci, mergi pe urmele lui Keith?
Cealaltă parte a întrebat batjocoritor, dar ochii lui au indicat că nu-i place prea mult.
-Şi ce dacă? întrebă Nan înapoi.
Înainte de a sta lângă Mac, cu o mână pe umărul lui Mac.
-Încă mai ai conceptul de a te agita tot timpul. Cealaltă parte a spus din nou.
-Vorbește bine Yang, astăzi este ziua reuniunii, nu pierde prea mult timp, la avertizat Fong.
-Vă salut doar ca vechi prieten, nu încerc să încurc lucrurile, a răspuns Yang.
Înainte ca ceremonia să aibă loc pe scenă, toată lumea și-a îndreptat atenția către scenă, așa că Keith i-a ignorat.
Până atunci, l-au luat Mac să vadă scoala. După un timp, Chak i-a invitat pe toată lumea să-și amintească puțin până când a mers să-l vadă pe Sweetie cu Mac.
Keith vorbește apoi cu prietenul său cu tristețe. Până când a văzut că este timpul să se întoarcă, așa că își cere scuze că se va întoarce primul.
Keith a ales să se despartă primul. Întrucât încă nu dorea ca prietenii săi să-i vadă pe bodyguarzii care îl însoțiseră. Keith l-a sunat pe Astro să-l ia după ce a părăsit scoala.
Keith tot nu putea merge, la ușa de la ieșire erau oameni care l-au blocat, adică Yang și cei 2 prieteni ai lui.
-Ce? întrebă Keith cu o voce calmă.
-De ce nu vrei să saluti? Întrebă Yang, Keith dându-și ochii peste cap.
-Dacă nu mă înșel, totuși nu sunt aproape de tine să salut, a răspuns Keith cu o voce severă.
Acest lucru l-a făcut pe Yang destul de nemulțumit.
-Huh, vreau doar să știu dacă locuiești în străinătate de mulți ani și ai preluat conducerea? spuse Yang, făcându-l pe Keith să ridice un zâmbet ușor.
-La naiba Yang, nu vorbi despre subconștientul tău. E ridicol, a spus Keith, făcându-i pe Yang să tresară.
-Care este subconștientul tău?întrebă Yang.
-Motivul pentru care ai venit să vorbești cu mine așa, pentru că subconștientul tău vrea să fie forat. Altfel, creierul tău nu va filtra acele cuvinte. Ia-o mai ușor, pentru deschidere, în această epocă nimeni nu spune nimic, a spus Keithb, întorcându-se, făcând fața lui Yang să se înroșească de furie.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...