Capitolul 43

299 15 2
                                    

După ce a mâncat, Kieth s-a uitat la filme și a navigat pe internet toată ziua. Roman nu îl sunase încă pe Kieth iar Keith nu a sunat pentru că îi era teamă că cealaltă parte ar putea fi ocupată la serviciu. Și de data aceasta Keith s-a dus să stea și să fumeze o țigară în grădina din spatele casei.

-Domnule Kieth, sună șeful, strigă vocea lui Astro și îi predă telefonul mobil.

-Da, spuse Keith.

(-Am sunat la numărul tău) era pe cale să întrebe Roman. Povestea că Keith nu i-a întors apelurile.

-Îmi încarc telefonul sus, în dormitor, a spus Keith, înainte ca Roman să tacă.

(-Și ce faci? N-ai ieșit?)

După ce a știut motivul lui Keith. Roman a cerut să vorbească.

-Stau în curtea din spate. Azi sunt puțin leneș, așa că prefer să mă odihnesc acasă, spuse Keith pe un ton relaxat.

-Deci, ce faci? întrebă Keith.

(-Tocmai am terminat o sarcină pentru Obi).

Răspunse Roman răspicat îl face pe Keith să-și amintească.

-Domnule Roman, pot folosi Obi-ul dumneavoastră? Întrebă Keith.

-(De ce vrei sa îl folosești  pe Obi?)a întrebat Román.

-Te rog, ajută-mă să găsesc informații despre așa ceva. Vreau doar să te ajut, cred că și tu trebuie să fii ocupat, așa că vreau să ajut să-ți ușurezi sarcina. Este util?

Keith a răspuns, chiar voia să-și ajute iubitul ținându-l liniștit. Nu este chiar personalitatea lui.

(-Ce se întâmplă dacă nu-ti permit?) a întrebat Roman. Keith a tăcut.

-Nu-mi pasă, răspunse Keith sincer. Chiar dacă se simte puțin frustrant.

(-Credeai că nu te voi răsfăța?) a răspuns Roman încet, oferindu-i lui Kieth un ușor zâmbet.

-Asta înseamnă că mi-ai permis? Întrebă Kieth.

-(Hmm, îl poți folosi acum, dar înainte să-l vezi pe Obi, îți voi spune mai întâi detaliile muncii lui.) a răspuns Roman înainte de a explica munca lui Obi, oameni în întuneric care lucrează pentru el, Keith a ascultat cu atenție și s-a ridicat în picioare.

A aflat că Obi comunica doar prin telefon mobil sau email, dacă nu era necesar nu ar fi văzut de Keith, Obi era împrăștiat în multe țări, Obi era în Thailanda.

Dacă Keith îl folosește, folosește pe cineva din Thailanda, în care Roman va trimite un număr pentru a-l contacta pe Obi în Thailanda pentru kieth. Roman a permis doar lui Keith și Astro sa îl  contacteze pe Obi. Keith pune întrebări despre domeniul de activitate al lui Obi și după un timp, Roman a înțeles totul.

-Vă mulțumesc, că ați avut încredere în mine să folosesc pe Obi, spuse Keith.

(-Bine, chiar și la turela de gloanțe, tot te-am  luat. De ce să nu vorbești cu Obi)

A răspuns Roman. Făcându-l pe Keith să simtă un pic de entuziasm în piept când a aflat de încrederea pe care Roman o avea în el.

-Mă faci să cad cu capul după tine, îl tachina Keith, apoi se auzi un râs blând.

(-Asta este ceea ce vreau) A răspuns Roman. L-a făcut pe kieth să râdă mai mult.

-Apropo, Noris l-a dus pe Nathan până la turnula cu gloanțe? Întrebă Keith în timp ce se gândea.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum