Capitolul 25

325 18 1
                                    

Au ajuns curând la licitația concesiunii miniere, care se desfășoară într-un hotel de lux. Va fi un eveniment care va fi însoțit de un banchet.

Ca oameni de afaceri din întreaga lume pentru a crea noi conexiuni, iar de îndată ce cei 4 mafioți au sosit presa va încerca să surprindă cât mai multe fotografii cu cei 4 oameni influenți. Pentru că a trecut mult timp de când nu lucrau împreună. Ivan va coborî primul, urmat de Akira, Ares și Tharn, în același timp cu Roman și Keith. 7

-Înainte să cobor din mașină, trebuie să iti spun ceva, a spus Roman.

-Ce este? întrebă Keith.

-După ce vei coborî din mașină vei deveni cineva urmărit de mulți oameni. Asta înseamnă că pericolul va veni și asupra ta. De aceea vreau să cer această asigurare. Ești gata să le faci față? întrebă Roman pe un ton serios, Kieth ridică a un zâmbet ușor.

-Întrebi prea târziu? Îl tachina Keith într-un mod relaxat.

-Crezi că sunt un pui tânăr? Cât timp am fost împreună, nu te face să ai încredere în abilitățile mele? întrebă Keith pe un ton normal.

-Cred că da, dar sunt îngrijorat pentru tine. Pentru că este posibil să nu te mai poți întoarce la viața normală ca înainte, a reiterat Roman.

-Se spunea că iubitul de mafie este adesea slăbiciunea mafiei. Dar vă voi arăta că iubitor de mafie este un punct forte. Ce mai faci? spuse Keith cu încredere. Roman a zâmbit și el ușor mulțumit de curajul lui Keith.

NOTA 😉 Cred că este cea mai mișto conversație dintre cei doi și că Keith și-a asumat acest risc din momentul in care sa hotărât să fie cu Roman .

-Bine, atunci hai să ne pregătim să coborâm. Puterea mea, a spus Roman Keith chicotit ușor. Înainte de a vedea că prietenii lui Roman coboară încet, bodyguarzii și-au făcut treaba. Roman îl trase pe Keith din maşină şi luă mâna lui Keith.

Blițul camerei clipește. Keith se întoarse să se uite la Tharn și văzu că cealaltă parte încă nu părea intimidată dacă stătea în picioare. Cât despre Akira, era diferit de ceea ce vedea în vilă, cealaltă parte avea o expresie calmă.

Privind în jur cu ochi reci, toți au intrat împreună la ceremonie.La intrarea în sala de evenimente, erau împrăștiați oameni în haine elegante. Aceast lucru nu este altceva decât o licitație de mine care va avea loc într-un singur loc.

Există, de asemenea, câteva mine mici, și există și obiecte de valoare vechi care să se alăture la licitație. Dar grupul lui Román a venit doar pentru mina care va fi scoasă la licitație. Nu este un concurs de licitație ca o licitație de bijuterii. Dar va fi un document de propunere și planuri miniere pentru comitet și se va anunța în această seară că Travis și Nathan s-au ocupat deja de documente.

-Îmi pare bine să  cunosc, cei 4 tigri, i-a salutat liderul chinez împreună cu persoana care s-a îndreptat singur spre grupul lui Roman înainte de a strânge mâna celor 4 apoi i-a privit curioși pe Kieth și Tharn, dar Roman și Ares nu le-au fost oricum prezentați. Pentru că oricum vor să ghicească din expresii, când nimeni nu sugerează nimic, liderul i-a salutat pe cei 4 la licitație de data aceasta și au vorbit puțin despre licitație.

Keith a privit instinctiv împrejurimile lui. El poate vedea că tineri se uitau la grupul lor cu interes, inclusiv alți oameni de afaceri și politicieni. Keith se aștepta ca toți să vină să-i întâmpine pe cei 4 tigri, dar nu au îndrăznit, cu excepția unui grup de oameni cu care Keith era familiar, s-au dus direct la bodyguarzii tuturor mișcați ușor, dar nu au avut o atitudine care să împiedice cealaltă parte.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum