Astăzi a fost ziua în care Keith a fost externat din spital, așa că Román l-a dus imediat pe Keith acasă, în Statele Unite.
Pentru că vrea ca Keith să rămână acolo în timp ce își lămurește problemele, astfel încât să poată fi în siguranță.
-Am uitat să cumpăr inhalatorul bunicului tău😂, a spus Keith amintindu-și în timp ce stătea în avionul privat al lui Roman.
-Cel pe care l-ai cumpărat data trecută. Încă nu a terminat, a răspuns Roman.
-Dar cum este Marco acum? a întrebat Keith, curios.
-Trebuie să fie destul de supărat chiar acum, a răspuns Roman, în timp ce oamenii lui începuseră să atace. Afacerile lui Marco și Carlo, inclusiv cele ale familiei Dagino din toate punctele de vedere, includ și partenerii de afaceri ai celeilalte părți, ceea ce creează un pic de haos pentru cealaltă parte, iar FBI s-a ocupat de unele afaceri dubioase.
-Totuși, fii atent. Un câine încolțit poate face orice, a avertizat Keith.
-Ei bine, sunt pregătit, a răspuns Roman înainte ca cei doi să vorbească despre asta.
Avansul pe care Roman l-a facut de cealalta parte, Keith a plecat apoi sa se odihneasca pana a ajuns in America, convoiul lui Vasillo astepta sa-i duca pe Keith si Roman înapoi la acasa lui Roman. Keith recunoaște că se simte ciudat că acoperă multe din asta, dar a înțeles bine situația până au ajuns acasă, părinții lui Roman, inclusiv bunicul și bunica, așteptând deja acasă la Roman.
-Bună, îi salută Keith pe toți cei care veniseră să stea și să aștepte. Mama lui Roman a venit imediat să-l întâmpine pe Keith.
-Hai, stai jos. Tocmai ai ieșit din spital, nu? a spus mama lui Roman, îngrijorată, Keith a zâmbit și s-a așezat lângă mama iubitului său.
-Ce cap încăpățânat. N-ar trebui să doară prea mult, a spus bunicul lui Roman.
-Așa este, Pu. Sunt încăpățânat ca bunicul. Trebuie să trăiești mult, a răspuns Keith. Pentru cei din afară, poate părea că a fost nepoliticos, dar pentru părinții lui Roman și bunica lui Roman, desigur în schimb, au zâmbit în secret pentru că știau că Keith își bate joc de bunicul iubitului său.
-Hei, îl strigă bunicul lui Roman la Keith.
-Inhalatorul mai este acolo? Lasă-mă să-l miros mai întâi, te rog să-l liniștești, a intervenit Keith grăbit, bunicul lui Roman a făcut-o, dar a mârâit pentru că nu se putea certa. Dar a luat inhalatorul, l-a mirosit și a văzut că îl avea în buzunarul cămășii. Asta l-a făcut pe Keith să zâmbească puțin, iar ceilalți au zâmbit și ei. Acum toată lumea știa că bunicul lui Roman nu-l ura pe Keith, ci doar l-a enervat puțin.
-De data aceasta nu am adus un suvenir pentru toată lumea, așa că îmi cer scuze, a spus Keith când a văzut că bunicul iubitului său nu mai țipa la el.
-Este în regulă. Doar să fii în siguranță este bine, a spus amabil bunica lui Roman.
-Cred că o să-l las pe Keith să se întindă și să se mai odihnească puțin. Apoi noaptea te duc să mănânci în casa principală, a spus Roman pentru că și-a dorit ca iubitul său să se odihnească mult, chiar dacă a dormit si in timpul zborului .
-Sigur, Keith, vrei să mănânci ceva special? a întrebat curioasă mama lui Roman.
-Orice. Pot să mănânc orice, a răspuns Keith înainte ca Roman să-l ducă în dormitor să se odihnească. Roman a coborât să vorbească cu familia lui pentru că nu toată lumea aștepta să-l ureze bun venit pe Keith, ci în schimb veneau să vorbească despre lucruri care urmează să se întâmple.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...