Capitolul 47

388 16 3
                                    


-Ai spus asta, Kieth, repetă Roman, kieth s-a prefăcut că ridică ușor din umeri, înainte ca amândoi să râdă, împreună cu Roman și să se aplece să-l sărute încet și apoi să se îndepărteze.

-Deci pot să înot în mare? Întrebă Keith.

-Bine, unde am ancorat iahtul mai poți înota puțin, poți face snorkeling, Spuse Roman.

-Bine, vreau să înot, dar să ne schimbăm mai întâi, a spus Keith înainte ca Roman să-l lase pe Keith să se schimbe, cu Keith purtând costum de baie până la genunchi și maieu. Pentru că e bine să-ți dai jos cămașa în apă, Roman însuși poartă pantaloni scurți și și-a dat și cămașa jos, apoi l-a dus la pupa iahtului, care este punctul în care ei intra si ies din apa.

-Pune-ți mai întâi protecție solară, spuse Roman, acceptând crema de protecție solară de la Noris. În zilele astea toți bodyguarzii se îmbracă confortabil și se relaxează puțin, dar trebuie să aibă grijă să nu fie prea neglijenți.

-Pune-l pe mine și o voi face pentru tine, a spus Keith zâmbind înainte de a se așeza pe șezlong, Roman s-a așezat de bunăvoie să-i aplice protecție solară lui Keith și, în schimb, Keith o va face pentru Roman.

-Pieptul tău este atât de puternic. Keith s-a prefăcut că lovește cu pumnul în pieptul puternic și în mușchii frumoși ai iubitului său.

-Toate comorile tale, a spus Roman, ceea ce îl face pe Keith să râdă de cuvintele dulci ale lui Roman, scoțând niște echipamente de snorkeling pentru el si Roman.

-Tu vii cu mine? a întrebat Keith surprins, neaşteptându-se ca Roman să coboare să se scufunde cu el, a crezut că Roman va face plajă şi îl va privi singur în apă.

-Vreau să petrec timp cu tine, a răspuns Roman, pentru că nu l-a mai văzut pe Keith de luni de zile, așa că a vrut să facă și alte activități cu Keith. Keith a zâmbit la răspunsul iubitului său.

-Bine, voi avea prieteni de culoare, nu voi avea iubiți de culoare, spuse Keith, dându-se puțin înapoi. Roman râse  în gât.

După ce au terminat pregătirile, cei doi au intrat în mare și au înotat până în punctul în care au putut vedea punctul pentru a se scufunda imediat pentru a vedea corali și diverse tipuri de pești, ochii lui Keith au strălucit, înotând de bucurie în timp ce privea frumusețea fundului mării, a văzut că Roman îl privea, deși îl căuta pe Keith ieșind la suprafață și pe Roman și el.

-Domnule. Roman, ai văzut vreun pește? a întrebat Keith pe un ton normal.

-Uite, răspunse Roman.

-Dar de ce simt că rămâi sa te uită la mine? continuă Keith să întrebe.

-Pentru mine, ești mai atrăgător decât acești pești sau corali, spuse Roman, făcându-l pe Keith să se oprească o clipă, cu fața încingându-se nu de la soare, ci de la cuvintele iubitului său.

-Unde este marele meu domnul Roman? De ce sunteți atât de amabil, domnule Roman astăzi? a strigat Keith, fără a lua asta în serios, doar glumind.

-Nu-ți place asta? Danil mi-a spus să vorbesc cu tine. Întrebă Roman înapoi, Keith dându-și ochii peste cap dintr-o parte în alta.

-Crezi că îmi plac dulciurile? Întrebă Keith.

-Și ce ai întrebat. Îți place? Spuse Roman

-Îmi plac buzele picante, uleios, bun, moale și de lins, a spus Keith, Roman nu suportă să-l tragă pe Keith să-l sărute, 2 limbi împletite sărutându-se cu picioarele încă nevoite să înoate, Keith simți un gâdilat ușor pe piept înainte ca cei doi să se despartă.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum