Capitolul 8

371 20 1
                                    

Iva și Danil merg împreună la piscină. Danil înoată imediat spre Keith.

-Probațiune? Keith îl tachina pe Danil. Danil îi aruncă apoi un zâmbet enervat. Keith chicoti ușor.

-Și tu ai o mulțime de tatuaje, interveni Ivan, văzând tatuajul lui Keith.

-Da, îmi place arta corporală, a răspuns Keith.

-Vrei mai multe tatuaje, nu-i așa? Fă-i un tatuaj Keith, s-a întors Iván către Román

-Trebuie să-l întrebi pe artistul tatuator. O să-mi faci un tatuaj? spuse Roman, privindu-l cu nonșalanță la Keith.

-Pot să te tatuez. Atâta timp cât îti fac o programare, este suficient. Dar trebuie să mergi singur la magazinul de tatuaje. Cu siguranță nu aș lua o mașină de tatuat cu mine în America, a răspuns Keith.

-Dacă am o mașină de tatuat pentru tine pe această navă? Îmi poți face un tatuaj? întrebă Roman, Keith ridică ușor din sprâncene, dar suficient pentru a  face să se gândesc din nou că cineva ca Roman ar putea face totul.

-Dacă îmi dai instrumentele îți pot face un tatuaj, răspunde Keith și Roman îl cheamă pe Travis acolo unde se află în cada cu hidromasaj.

-De ce ai nevoie? l-a întrebat Roman pe Keith, Keith i-a spus despre instrumentele de tatuaj. Cu Travis notând toate detaliile până când Keith i-a spus că totul era gata.

-Totul trebuie să fie pregătit pentru mâine, i-a spus Roman lui Travis.

-Da, răspunse Travis. Inainte de a pleca separat pentru a comanda aparatul de tatuat

-Ce model ai vrea să ai, unde ai fi? Keith a întrebat de parcă ar fi fost un artist tatuator care a trebuit mai întâi să raporteze detaliile jobului.

-Vreau doar modelul unui cap de  tigru colorat, detaliile sunt concepute de tine. Vreau un tatuaj pe coapsa mea stângă, răspunde Roman,
aplecându-se pe marginea piscinei și arătând spre locul unde vrea să fie tatuat de Keith, făcându-l pe Keith să se ridice și paralizează un pic ...Nu este că nu m-am tatuat niciodată într-o poziție apropiată de intimitatea clientului, a mai tatuat fundul, dar cu Roman , Keith  se simțea ciudat de fierbinte pe față.

- Da, răspunse Keith pe un ton normal. Încearcă să nu arate că este surprins,  Roman a zâmbit.

-Dacă primesc toate articolele mâine, poţi să-mi faci un tatuaj poimâine, sunt liber, a spus Roman Keith dădu din cap, pentru că oricum e inevitabil, iar eu îl consider o recompensă pentru tratamentul VIP pe care il dăduse Roman.

-Vreau un tatuaj, spuse Danil, iar Keith se uită la Ivan. Știa că mai întâi trebuie să obțină aprobarea lui Ivan.

-Ce ai de gând să te tatuezi? întrebă Ivan.

-Vreau un model minimalist drăguț. Ca un fluture. Vrei un tatuaj aici? l-a întrebat Danil pe Ivan. Arătând spre partea de jos a claviculei lui.

-Sigur, răspunse Ivan, făcându-l pe Danil să zâmbească instantaneu. Keith a fost de acord și îl va proiecta pentru mâine.

Odată ce a fost de acord, a continuat să bea băuturi, Iván l-a târât apoi pe Danil să-și aducă omagiu apei în alt loc, astfel încât Román a vorbit singur cu Keith.

-Pomâine sunt liberă, mergem mai întâi la pescuit? Să ne tatuăm după aceea, a întrebat Roman , Keith gânditu-se  puțin

- Pot să-l invit pe Jake să vină cu mine? Întrebă Keith

-Sigur, răspunse Roman compătimitor, făcându-l pe Keith să zâmbească.

-Mă răsfățați ciudat, Keith s-a prefăcut că întreabă înapoi.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum