-Ce!! Știi al cui fiu sunt? Tânărul cu care am vorbit de atunci a țipat cu voce tare. Când a văzut că personalul era de partea lui Keith. După ce a auzit asta. Keith a chicotit încet în gât.
-Scuzați-mă, există PR aici? Keith s-a întors să întrebe personalul de aici.
-Da, a răspuns angajatul, nedumerit. De ce a cerut Keith un punct PR?
-Voi anunta doar ca ii voi gasi parintii. A pierdut destul fara parintii lui. Inca nu isi aminteste cine sunt parintii lui. De aceea a trebuit sa intreb pe alti oameni in acest fel, spuse Keith , îndemnând personalul și oamenii apropiați vor izbucni în râs. Când a aflat că Keith vorbea în mod deliberat cu cealaltă parte, a devenit roșie de furie și jenă.
-Voi doi dați o lecție acestui tip pentru mine. Tânărul s-a întors către bodyguarzii săi. Apoi cei 2 bodyguarzi au mers înainte și s-au uitat la fața lui Keith.
-Scuză-mă, spuse bodyguardul. Înainte de a face o mișcare să-l apuce pe Keith, dar Keith s-a eschivat repede, în timp ce și-a folosit mâna pentru a peria brațul celuilalt până când Keith a fost surprins și și-a dat seama că cei 2 bodyguarzi nu au vrut să-l rănească.
Dar trebuie să urmeze ordinul șefului lor, prin urmare, Keith nu a vrut să facă niciun pas serios pentru a aștepta și a vedea reacția și din partea cealaltă. Cei 2 bodyguarzi au fost surprinși de viteza lui Keith. În mijlocul sperieturilor multor apropiați, angajații nu au întârziat să-și informeze imediat șeful în secret. Keith își folosește abilitățile pentru a se apăra de celălalt.
-Ce faceți băieți? Loviți-l, când a văzut că bodyguarzii lui abia îi puteau face ceva lui Keith. Cei 2 bodyguarzi nu s-au putut abține să nu fie surprinși și de priceperea lui Keith.
-Opriți-va, vocea lui Noris era profundă. Gărzile de corp ale lui Roman din apropiere au sosit, împreună cu persoana pe care a mers direct să o găsească, făcându-i pe gărzile celeilalte părți să se oprească în timp ce Keith s-a întors să vadă care sunt oamenii lui Roman.. A dat un oftat de ușurare.
-Cine ești? Așa că m-am grăbit să-mi informez propriul șef, îl face pe celălalt să înghețe puțin din cauza unei expresii furioase, devenind instantaneu palid.
-Voi băieți îi deranjați pe ceilalți, spuse Noris încet, înainte de a se întoarce către Keith.
-Ce sa întâmplat Keith? Întrebă Noris. Arată foarte bine importanța lui Keith, făcându-l să pară puțin speriat pe tânărul care a avut o cearta cu Keith.
-Pe cine cauți mai exact? Că a îndrăznit să-l confrunte în primul rând pentru că el credea că Keith era doar un bodyguard normal pentru cineva de pe navă. Dar el este cineva important.
-Nu e nimic, răspunse Keith pe un ton normal.
-Îmi poate spune cineva? Ce s-a întâmplat? Noris se întoarse să-l întrebe pe funcționarul care la informat. Grefierul a povestit apoi toată povestea.
-Cum vrei să-l tratăm pe Keith? a întrebat Noris, așa cum șeful ei îi spusese anterior lui Keith să ia decizia.
-Nu trebuie să ai de-a face cu nimic. Sunt doar o grămadă de copii care plâng de prostie și este enervant, a spus Keith.
-Tu, a spus scurt cealaltă persoană furioasă, ai fost interzis de propriii lui bodyguarzi.
-Dacă nu e nimic, să-l luăm mai întâi pe tânărul stăpân, a spus unul dintre bodyguarzi, înainte de a-și lua șeful și prietenii să se despartă imediat.
-Unde vrei să mergi acum? Întrebă Noris.
-Hm, am de gând să pictez niște valuri simulate, a răspuns Keith conform planului pe care îl pusese.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...