Capitolul 42

321 17 10
                                    

-Ah, înseamnă ca persoana care l-a otrăvit pe bunicul tău  a trimis pe cineva să ne împuște. Sunt oamenii din clanul Melano, a spus Keith, pentru că Carlo Melano era șeful clanului în acest moment.

-Da, dar nu cred că Melano face totul. De unul singur, spuse din nou Roman.

-Dacă ar trebui să ghicească, ar fi o colaborare cu familia Dagino. Întâmplător, Manuel și Marco au fost și ei implicați, dar totuși cei 2 tată și fiu Accardo au simpatizat. Dacă încearcă să-l otrăvească pe bunicul tău? spuse Keith în timp ce se gândea.

-Atunci va trebui să ne continuăm ancheta, a răspuns Roman înainte de a-i ordona lui Obi să se uite la mișcarea lui Melano, Dagino și duo-ul tată și fiu Manuel și Marco. Iar Keith se poate odihni acum în birou cu Roman, Chimera și Noris au plecat.

-Keith, mâine vreau să te întorci în Thailanda. Roman a vorbit serios. Chiar dacă și-a dorit ca iubitul său să fie aproape, dar după evenimentele de astăzi era îngrijorat de siguranța lui Kieth, așa că a vrut ca Kieth să stea departe de el pentru o vreme, pentru că știa că persoana în care se concentra cel mai mult Melano era el. . Deși avea încredere în Keith că va avea grijă de el însuși, Keith se încruntă ușor.

-Mă protejezi, nu? A spus Keith înghețat.

-Ești ciudat. Când vreau să trăiesc în Thailanda, vrei să mă tragi aproape. Acum, vreau să fiu lângă tine. Vrei să plec departe.Continuă Kieth.

-Sunt îngrijorat. În plus, noi doi suntem despărțiți. Măcar pentru a distribui riscul, știu dacă Melano vrea să aibă grijă de tine. Poți supraviețui. Mă înțelegi? a explicat Roman. Ascultând motivul iubitului său, este ușor să-i spui acelui Roman nu vrea să fie atacat în același timp. Keith își înțelege iubitul, dar încă are o inimă caldă.

-Depinde de tine, răspunse Keith încet. Pentru că mai întâi a vrut să-și stingă propria dispoziție tulbure.

-Keith, își strigă Roman iubitul cu o voce serioasă, știind că Keith este încă nemulțumit. Ei bine, mâna de jad a venit să-l interzică pe Roman.

-Lasă-mă să mă calmez o clipă, o să fiu bine, a spus Keith înainte să se ridice și să plece, din biroul lui Roman, fața lui Roman s-a strâns imediat.

-Lasă-l pe Keith să-și gestioneze emoțiile mai întâi. Șeful ar trebui să știe că nu este o persoană nerezonabilă, are nevoie doar de ceva timp, a spus Noris, când a văzut că și propriul lui șef a început să fie frustrat, Roman a scăpat  un oftat larg. .

-Oamenii se uită și la Kieth. Nu lăsați singur, îl aștept aici, a răspuns Roman înainte de a ajunge la birou. Pentru a-și curăța ceva din treaba lui, în ceea ce privește kieth, nu a mers departe. A mers și sa așezat la barul de la piscină și au avut Oamenii lui Roman să-i servesca băuturi pentru ca el să stea și să bea în timp ce bate cu degetele pe masă gânditor, chiar dacă se dimte jignit, dar și înțelege.

-Dacă vrei să fii cu gloata, trebuie să accepți asta, Astro, spuse Keith cu o voce calmă.

-Dacă ar trebui să răspund sincer, da, spuse Astro, auzind asta, Keith ridică un pahar de băutură și bău.

-Toți merită să fie uciși, mârâi el furios gândindu-se la grupul de oameni care conspira acum împotriva lui Roman.

-Părinții domnului Roman știau despre asta? Întrebă Keith.

-Da, m-a sunat cineva să-mi spună. Deci este în siguranță. Nimeni nu va face nimic. Răspunse Astro,. Știind că Keith era îngrijorat și de părinții lui Roman, Kieth dădu uşurat din cap.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum