-Nu credeam că poți să tragi atât de bine, a spus Keith, pentru că nu mai văzuse niciodată abilitățile lui Roman atât de serioase.
-Destul de bine, a răspuns Roman, făcându-l să pară uimit și să-și de-a ochii peste cap.
-Ești atât de umil. Spunând că Keith era prea bun pentru a fi influențat de iubitul său, Roman a zâmbit ușor.
-Si ce vrei sa fac eu? întrebă Keith imediat.
-Lasă-mă să mă gândesc, răspunse Roman, iar Keith se îmblânzi spre Roman.
-Cred că știi deja ce să faci cu mine, doar că nu vrei să-mi spui acum, nu? spuse Keith intenționat. Roman a zâmbit ușor înainte ca Keith să se întoarcă și să-l vadă pe Astro ținându-l strâns de mână. În prezent, primind bani de la altcineva.
-Astro, ce e cu tine? întrebă Keith curios.
-Oh, am facut un pariu între șef și Keith, cine va câștiga? Astro răspunse sincer.
-Și tu pe ce parte pariezi? Întrebă Keith.
-Ei bine, nu am pariat pe tine, am pariat pe partea șefului, pentru că cunosc mai bine abilitățile șefului, a spus Astro mândru. Keith a râs, făcându-l pe Astro să se ridice și probabil să înghețe putin.
-Keith, ești sigur că nu ești supărat pe mine? Întrebă Astro de îndată ce și-a amintit.
-Ce e cu tine? Nu voi fi supărată. Mă gândeam doar la box, așa că au vrut să te invite să fii partenerul meu de sparring, a răspuns Kate, făcându-l pe Astro să se oprească puțin .Înainte de a privi înapoi la Astro, Roman, în cazul în care Roman poate ajuta să vorbească în numele lui.
-Nu faci nimic aici, te rog să fii partener cu Keith, a răspuns Roman. Astro gâfâi încet. Ceilalți s-au repezit să ia banii repede, el nu i-a spus lui Keith cu cine se juca Roman.
-Mă duc mai întâi să mă schimb. Ne vedem la sală, a spus Keith înainte de al invita pe Roman înapoi în cameră. Să-ți schimbi hainele.
-Noroc sau ghinion? Astro mârâi în timp ce ceilalți se împrăștiau rapid în direcții diferite.
-Nu sunt mulțumit, hmm? Întrebă Roman când intră în cameră.
Keith a zâmbit și a spus: „Nu, am destulă putere. Nu a fost jignit de victoria lui Roman. Este pur și simplu de neimaginat.
-Glumești cu Astro, spuse Roman cu bună știință.
-Știi foarte bine că glumesc, dar tot cooperezi, nu? Spuse Keith zâmbind, înainte de a-și scoate din nou cămașa, Roman s-a apropiat și l-a îmbrățișat din spate.
-Joacă tare. În seara asta vei fi sclavul meu, nu uita asta, a spus Roman cu voce joasă lângă urechea lui Kate înainte de a-i mușca ușor lobul urechii, făcându-l să-și întindă gâtul ca un model înainte de a se întoarce să își înfrunte iubitul și zâmbește.
-Vino aici, domnule, spuse Keith zâmbind. Nu i-a fost frică să devină sclavul lui Roman, pentru că știa că Roman oricum nu i-ar face nimic dur, Roman a auzit asta zâmbind înainte de a-i lăsa brațele să se întindă.
-Vei merge cu mine? întrebă Keith.
-Nu, am puțin de lucru, dar îți dau doar 2 ore, i-a dat Roman un ultimatum.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
عاطفية⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...