-Astăzi, este suficient. Dacă există vreun progres, vă rog să-mi spuneți. Voi fi în continuare aici aproximativ 2 săptămâni. Dr. Kasak pot avea rezultatele testului de minerale VV până mâine la timp? Román l-a întrebat pe anchetator despre mineralul folosit în arme.
-Da, șefule, a răspuns Kasaki cu încredere. Roman dădu din cap cu satisfacţie, se uită la ceas şi văzu că era după 3 după-amiaza.
-Atunci haideți să ne împrăștiem cu toții și să ne continuăm munca, le-a spus Roman tuturor celor care veniseră la întâlnire. Toată lumea se pregătește să-și împacheteze lucrurile și să părăsească sala de ședințe.
-Domnule Mason, stai, a spus Román cu o voce calmă, făcându-l instantaneu pe Mason să zâmbească, că Román l-a chemat să stea cu Román.
-Da, răspunse Mason zâmbind şi se aşeză pe acelaşi scaun.
-Roman rămase pe loc. Până când toți ceilalți au plecat, cu excepția lui Noris, Mason care s-a ridicat în grabă pentru a merge lângă Roman.
- Stai aici, spuse Román încet, în timp ce se uita la scaunul de lângă Mason care intenționase să stea în poala lui Román, a trebuit să se oprească și să se așeze pe scaunul pe care Román îl indicase fără tragere de inimă.
- Ce e cu tine, Roman? Întrebă Mason zâmbind.
- Încetează să te mai încurci cu Keith, spuse Roman răspicat. Făcându-l pe Mason să-și închidă zâmbetul aproape instantaneu, Roman se uită la Mason cu ochi reci.
-Vrei să spun ceva drăguț. Sau vrei să auzi cuvinte care îți rănesc bunătatea? Roman i-a dat celuilalt o opțiune. La urma urmei, Mason a lucrat cu el de mult timp și a fost considerat o persoană cinstită și nu este dependent de lucruri pe care le place să se laude cu oamenii de pe această navă.Spuse cu o voce calmă.
-Știu că poți vedea, cât de mult îl iubesc pe Kieth, lucrezi pentru mine de mult timp. Întreabă dacă ești important pentru mine. Ești important, dar ești important în ceea ce privește oamenii cu care lucrează. Nu orice altă funcție, i-a subliniat Roman lui Mason.
-Acesta este un cuvânt bun, nu-i așa? Spuse Manson încet.
-Cel mai bun pentru mine, a răspuns imediat Roman.
-În plus, să nu crezi că nu știu. Cu cine te-ai culcat cât ai fost aici? Spuse Roman pe un ton normal. Mason a fost surprins.
-Aceasta este fortăreața mea. Crezi că poți ascunde ceva de mine? Întrebă Roman înapoi, dar este o întrebare la care nu are nevoie de răspuns.
-Dar întrebarea cu cine te vei culca? Nu îți spun pentru că este vorba despre mine, dar nu ar trebui să te pui cu mine și cu Keith. Înțelegi ce spun? întrebă Roman pe un ton serios. Mason a stat în liniște o vreme, înainte de a scoate un oftat de ușurare.
-Am înțeles, a răspuns Mason, pentru că chiar a făcut-o. Chiar dacă sperase în secret de ceva vreme înaintea lui, ar putea fi iubitul lui Roman, dar când se gândește bine, știe că de-a lungul timpului Roman nu i-a oferit niciun privilegiu. Román l-a tratat întotdeauna pe Mason ca pe un muncitor. Numai Mason îşi spuse.
-Dacă mă iubești, dacă mă placi cu adevărat, nu te-ai fi culcat cu nimeni altcineva Mason, a reiterat Román povestea, Mason înțeleg totul.
-Bine, nu am de gând să-l mai deranjez pe domnul Keith, așa că permiteți-mi să mai fac o mărturisire, când am aflat că domnul Keith se duce la camera de testare a armelor.
L-am contactat pe Sven pentru a-l testa și pe Keith. Dar nu știu cum va dovedi Sven, încă nu știu cum a ieșit, a mărturisit Mason cu sinceritate. Roman ridică un ușor zâmbet.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...