Capitolul 44

335 15 9
                                    

În timp ce vorbeau, s-a auzit o bătaie la uşă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În timp ce vorbeau, s-a auzit o bătaie la uşă. Astro s-a oferit să deschidă ușa, de îndată ce a deschis-o, persoana care a bătut la ușă s-a oprit o clipă, s-a uitat Erick înainte de a intra.

-Ai sosit la timp, a strigat Erick celuilalt. Astro l-a lăsat apoi pe tânărul slab să intre în cameră.

-Te deranjez? Întrebă Rattikarn, cu o privire gânditoare la Keith, Keith și-a întors privirea. Recunoaște că cealaltă parte arată bine, el nu pare mai puțin fermecător.

-Nu, stai întâi.Ai  venit să verifici, nu? Întrebă Erick. Rattikarn stătea pe canapeaua de o persoană lângă Erick. Cu un gest de acceptare, Erick se ridică și ia cecul, din sertar pentru al livra.

-Mulțumesc, a acceptat Rattikarn cecul.

-Bună Keith, ai vrea să vorbești puțin cu Kal? Erick se prefăcu că întreabă, zâmbind. Keith și-a ridicat o sprânceana suspicios.

-Luând locul de muncă. Dar nu în magazin, a spus Erick zâmbind. Keith crede că kal este atrăgător atât pentru bărbați, cât și pentru femei, nu prea provocator, Keith a încercat să se prefacă că sta deoparte, cealaltă parte doar a întors un zâmbet blând, fără niciun gest de invitație. .

-Kal, acesta este prietenul meu Keith, a prezentat Erick. Kal și-a înclinat ușor capul pentru al saluta pe Kieth.

-Bună, spuse Kal.

-Bună, salută Keith scurt.

-Este adevărat, khun Rapee m-a contactat, a vrut să folosească serviciul tău, i-am dat numărul meu personal. Îl poate obține? O să faci o afacere personală, a spus Erick, amintindu-și.

-Da, ochii lui Kal s-au luminat imediat când a auzit numele noului client. Că este moștenitorul unei familii celebre, unde Kal obișnuia să accepte slujba să mănânce cu cealaltă parte o singură dată.

-Bine, îl voi pune să sune, spuse Erick zâmbind.

-Atunci nu te deranjez, Erick, scuză-mă mai întâi. Noapte bună domnule Keith, și-a luat kal rămas bun de la cei doi, la care kieth și Erick au dat din cap înainte ca kal să se ridice și să părăsească camera de lucru a lui Erick.

-Oh, este păcat că kal nu va lua un loc de muncă la magazinul meu. Altfel, cu siguranță aș fi numărul 1, a spus Erick cu tristețe.

-Nu e slujitorul tău? Întrebă Keith din nou.

-Nu, acceptă munca independentă, am datoria să ofer jobul atunci când cineva dorește un copil pe care să se sprijine. Dacă mi se pare potrivit pentru vremea respectivă. Îl voi contacta din nou, dar în trecut erau doar oameni care m-a felicitat pentru că kal a făcut o treabă foarte bună și nimeni nu s-a plâns deloc. Spuse Eric cu mândrie. În plus, el nu este mai puțin destinat cu Kal.

-Îți iei și tu slujba la pat? Întrebă Keith direct, dar Erick clătină din cap.

-Din câte știu eu, nu a acceptat niciodată o slujbă ca asta, doar să mănânce, să se uite la filme, să asculte muzică, să meargă la băutură, să călătorească, să vorbească despre astfel de lucruri. Kal acceptă atât femei, cât și bărbați, dar nimeni nu poate întreba. Kal să plece în pat. Oh, am uitat să-ți spun. Kal este mai în vârstă decât noi. Are deja 28 de ani, a spus Erick zâmbind, deși kal era mai în vârstă ei vorbesc ca prietenii.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum