-Te rog nu-mi mai spune băiat bun, spuse Keith încet. Roman zâmbi ușor.
-De ce? întrebă Roman înapoi.
-Este înfiorător. Este genul ăsta de om pe care îl numești un tip bun? Keith a încercat să aibă o conversație normală cu Roman.
Dar în inima lui, se simțea rușinat. Pentru că nu a vrut să accept că și el să fie în defensivă se simțea bine.
-Și dacă ți-aș spune un băiat obraznic? A glumit Roman.
Keith își miji ușor ochii spre Roman. Pentru prima dată l-a văzut pe Roman treaz. Părul care arată puțin dezordonat și acoperă fruntea a făcut ca atmosfera din jurul lui Roman să pară moale.
-Este suficient. Fie că este un băiat obraznic sau un băiat bun, depinde de tine. Doar un cuvânt pentru un băiat bun, a răspuns Keith.
-Hm, deci cuvântul băiat bun? Hai să vorbim despre asta în pat, a răspuns Roman, iar Keith s-a uitat la el.
-Dă-mi drumul, o să mă îmbrac, a spus Keith, acum îmbrăcat în halat de baie. Și intenționa să meargă să se îmbrace în camera lui, de când era acum la Roman.
-Ești bine fizic? Întrebă Roman, ținându-se încă de Keith.
-Foarte confortabil, Keith nu voia să-si piardă fața, așa că se grăbi să răspundă, ceea ce îl făcu pe Roman să zâmbească. Înainte de a-și mișca mâna pentru a strânge ușor fesele lui Keith, făcându-l pe Keith să se uite imediat la Roman.
-Dacă ești bine, poate mai facem dragoste dimineața, a spus Román. Keith îl împinge repede pe Roman. Roman a fost dispus să-i dea drumul.
-Care este dimineața ta? Este după-amiază. Și mie mi-e foarte foame, Keith căută imediat ieșirea. Roman chicoti jos în gât.
-Bine, să aşteptăm, domnule. Du-te să te îmbraci. Aş vrea să fac o clipă un duş. Să mâncăm împreună, a răspuns Román.
Keith dădu din cap în semn de acceptare înainte de a merge la ușa dormitorului, încercând să se forțeze să nu meargă ciudat. Deschide ușa Subordonații lui Roman împrăștiați în apropiere. Chipul lui Keith a rămas tăcut de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.
-Ești treaz? Nu știu dacă domnul Keith va mânca? întrebă Kenta și zâmbi puțin, de parcă ar fi glumit.
-Bine, și domnule Roman, spuse Keith în timp ce celălalt îl batjocori. Fața lui era amorțită.
-Apropo, există o țigară? Întrebă Keith, deși acum era în halat de baie. Kenta întinse mâna după o țigară. Kenta și-o duse la buze, înainte ca Kenta să aprindă focul. Keith a intervenit apoi.
-Mulțumesc, spuse Keith înainte de a se întoarce în camera lui. Kenta și Astro s-au privit ușor unul la altul, nu crezuse că Keith ar putea să se poarte normal fără să fie jenat. Dar când Keith a intrat în cameră, și-a frecat capul dintr-o parte în alta.
-La naiba, a trebuit să fiu atât de obraznic în tot acest timp? Roșește pentru că a fost mereu în ofensă după ce a trecut pentru a primi, așa că se simte ciudat în ochii celorlalți, pe scurt, a presupus că va fi tachinat.
-Oh, asta e, își spuse Keith, înainte de a fuma o țigară, apoi de a merge să se spele pe dinți și să se îmbrace imediat.
Keith părăsi din nou camera. Coborî în sala de mese. Nu s-a dus în camera lui Román. Kenta pregătește o masă pentru el și Román. Keith s-a dus să facă singur cafeaua, a fost o mică surpriză pentru badyguarzi lui Roman. Toată lumea ar fi putut ghici ce sa întâmplat aseară între Roman și Keith? Mulți oameni cred că atunci când Keith se trezește, poate folosi puterea lui Roman pentru a le ordona să facă asta. Dar se pare că Keith încă se poartă normal.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romantik⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...