Capitolul 37

501 17 4
                                    

Apoi l-a dus pe Keith la biroul lui. Dar înainte de a intra Tharn, s-a certat cu una dintre vedetele artistului de cabaret de aici, cealaltă parte ia o lovitură și nu se poate certa. Cu toate acestea, Keith nu sa amestecat în acea luptă pentru că știa că Tharn se poate descurca.

-Îmi pare rău că te-am făcut să vezi asta, a spus Tharn zâmbind după ce l-a condus pe Keith în birou. Keith s-a uitat în jur și a văzut că în birou era, o tablă mare pe perete pentru a scrie despre muncă. Într-un colț al camerei zăcea un manechin într-o rochie pentru spectacol.

-Bine, înțeleg fiecare industrie, fiecare societate care are de-a face cu atât de mulți oameni. Nu e de mirare că unora nu le plac fețele lor, a spus Keith zâmbind înainte de a se așeza pe canapeaua din biroul lui Tharn.

Este o fereastră de sticlă care are  închisa de o perdea care acum nu este închisă dar, cu toate acestea, face ca mediul să pară o camera de lucru.

-Nu este ușor să controlezi atât de mulți oameni, a spus Tharn zâmbind.

-Apropo, P’Tharn a fost vreodată pe scenă? Întrebă Keith curios. Tharn zâmbi ușor.

-Da, înainte de a ajunge la acest punct. Am început ca un mic membru de sprijin al spectacolului, începând ca un băiat de ajutor cu diverse locuri de muncă pe aici înainte de fostul proprietar, iar el m-a lăsat să fac câteva spectacole și apoi m-a promovat până  in punctul in care mă aflu azi , i-a spus scurt Tharn lui Keith. Keith știa că înainte ca Tharn să fie așa cum este astăzi, a trebuit să treacă prin multe.

-De aceea iubești acest loc. Îți place această profesie? îl întrebă Keith pe Tharn.

Tharn a dat din cap și a povestit despre spectacolele oamenilor care au participat aici, Keith a pus și câteva întrebări.

-Ah, cred că Keith ar trebui să mergi să vezi spectacolul. Asta e. Ar trebui să ieșim, ne întâlnim  mai târziu Keith, după terminarea spectacolului, a spus Tharn, pentru că trebuia să aibă grijă de tot.

-Da, răspunse Keith înaintea lui Tharn a ieșit din birou cu Keith.

-P’Tharn, cine este acest bărbat frumos? Te rog să te prezinți. A întrebat zâmbind vocea actorului care era îmbrăcat în Drag Queen. Vine să întrebe zâmbind timid .

-Pot să te prezint, dar este recomandat să nu te încurci cu el. Nu poți avea o relație, această persoană este foarte puternică, a spus Tharn zâmbind, anunțându-l pe Keith că acest grup este prietenos și foarte apropiat de Tharn.

-O, așa este proprietarul lui P’Tharn? Cealaltă parte l-a bătut în râs, apoi a făcut o mutră dezgustată.

-Este  prieten cu Ares, a spus Tharn, făcându-i pe toti sa aiba  pielea de găină.

-Probabil puternic, a spus cealaltă persoană, zâmbind puțin.

Ceva la care s-a gândit Keith înainte ca Tharn să-l prezinte pe Keith drept propriul său subordonat. Și cerându-și scuze că îl duc pe Keith în fața dressingului, apoi oamenii lui Ares îl duc pe Keith în zona VIP unde îl așteaptă Roman și Ares.

-Ce mai faci? Întrebat Ares când l-a văzut pe Keith mergând, să stea lângă Roman.

-Destul de haotic, spuse Keith zâmbind înainte de a-i spune lui Ares ce s-a întâmplat, făcând imediat fața lui Ares să se încordeze, deși probabil că nu intervine când Tharn lovește pe cineva care vorbește rău, dar nu că asta nu ajută. Tharn, la ajutat  sa mearga în camera lui Ares.

-Mă ocup eu de asta, spuse Ares, iar Keith zâmbi uşor. Apoi a explorat în jur și a stat și a vorbit cu Roman și Ares până la spectacol

A început. Keith a fost destul de uimit.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum