Ziua urmatoare
Keith și Román se trezesc devreme, coboară să ia micul dejun împreună în sala de mese cu Iván și Danil ca de obicei.
Aseară, Keith și Roman nu au făcut nimic în pat pentru că după ce au terminat cina împreună, Roman a cerut să iasă să facă niște comisioane. Keith știe că Roman trebuie să fi plecat cu cei 2 răufăcători pe care i-a prins ieri. Cu toate acestea, nu a cerut să meargă cu el, până când Roman a terminat cu interogatoriul, Keith deja dormea. Roman nu avea nicio intenție să supere cealaltă parte. Pentru că știe că Keith este obosit toată ziua, așa că nu poate decât să doarmă și să o îmbrățișeze liber pe cealaltă persoană.
-Mă lași sa merg sa-mi cumpăr o haină? Întrebă Keith când își termina micul dejun. A venit să vorbească în biroul lui Román
-Da, dar sunt reticent să te las să ieși și să-ti cumperi singur sau să las oamenii să-ți aducă cataloage pentru tine
-Alege și comandă din magazinul online să le livreze aici, a răspuns Román din cauza incidentului de ieri. Așa că nu am vrut ca Keith să iasă. Dar știa că dacă Keith ar vrea să meargă nu l-ar putea opri.
-Pot să ies și să cumpăr. Acei oameni care au fost trimisi ieri, ar trebui să stea departe pentru că oamenii lor au fost prinși, nu vor îndrăzni să trimită alți, a spus Keith, știind că Roman era îngrijorat de asta.
-Cred la fel ca Keith, a adăugat Ivan. Roman dă din cap.
-Ei bine, dacă vrei să ieși și să-l cumperi singur, ia-mi cardul și cumpără, spuse Roman, întinzându-i lui Keith un card de credit pe care puțini oameni în lume îl au. Keith la luat fără ezitare. Altfel, Roman ar găsi o modalitate de a folosi cardul oricum.
-E atât de frig încât va trebui să cumpărăm o haină nouă? Keith .Întreba nedumeriți, Roman și Ivan s-au privit ușor unul la altul.
-Da, răspunse scurt Roman. Keith nu mai întrebă.
-Va veni Danil cu mine? Keith se întoarse spre Danil.
-Da, răspunse Danil zâmbind.
Deși Danil pare fragil, dar nu slab, nu intru în panică din cauza evenimentelor de ieri, dar cum? Odată ce a fost de acord, Roman îl trimite pe Keith la mall cu Danil și bodyguarzii lui, ca de obicei. Román și Iván mai au de lucru împreună.
-Te-ai certat ieri cu fratele Román? Întrebă Danil.
-Nu m-am certat. Am vorbit amândoi normal. Domnul Roman ar fi putut fi puțin frustrat, dar am vorbit și ne-am înțeles bine. Keith a răspuns cu un zâmbet.
-Tipul ăsta este foarte bun. Asta face ca frustrarea lui Roman să dispară repede dacă este altcineva, trebuie să fi fost aruncat de gărzile de corp ai lui Roman, a spus Danil zâmbind. Keith a zâmbit uşor înainte ca gărzile de corp să-l ducă la marile magazine de lux.
-Nu există aici un târg de vechituri obișnuit? A întrebat Keith, știind că mall-ul avea mărci celebre.
-Ți-ar fi milă de cardul VIP al fratelui Roman? Spuse Danil în glumă.
-Ar fi frumos să-l ajuti să cheltuiască niște bani, a spus din nou Danil.
-Ei bine, mă face să mă simt ca o cățea , a spus Keith cu o voce dezgustată.
-Fratele Roman te poate hrăni pentru tot restul vieții, a spus din nou Danil. Keith chicoti ușor.
-Bine, pot cumpăra de aici, a răspuns Keith înainte de a intra cu bodyguarzi mergând în spatele lui, că comitetul executiv al acestui magazin universal știind că Danil venise la magazin, trimite imediat pe cineva să-i ureze bun venit. Dar Danil negase deja că nu are nevoie de ajutor. Pentru că mergea singur, cealaltă parte se retrăsese. Dar vestea s-a răspândit printre angajații diverselor mărci pentru ca aceștia să știe că vin clienții VIP și să nu faca nimic care să-l deranjeze pe Danil.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...