-Lasă-mă să mă gândesc mai întâi, a răspuns Keith, fără să știe de ce. Roman a îndrăznit să aibă atât de multă încredere în el. El întreabă dacă se simte bine, dar nu a putut să nu întrebe în secret dacă Roman îl testează.
-Cum vrei, răspunse Roman, fără să-l supere deloc pe Keith.
Și știind că Keith este suspicios de credibilitatea lui. Roman nu este cineva în care se poate avea încredere ușor. Există însă câteva excepții de care era încrezător că nu îl va trăda, apoi cei doi au continuat să mănânce împreună.
-Mergi la aeroport chiar acum? Întrebă Keith în timp ce se îndreptau spre mașină, Roman dă din cap.
-Călătorie bună, domnule. I-a spus Keith celeilalte părți.
-Și tu și ar fi grozav dacă mă suni cândva, răspunse Roman, iar sprâncenele lui Keith se ridicară ușor.
-Dacă te sun și vorbești despre muncă? Întrebă Keith.
-Pot oricând să răspund la telefon, spune Román serios.
-Sigur, nu vreau să fii supărat pe mine mai târziu. Să te sun să te întrerup? Keith vorbește despre multe lucruri. Fie că este vorba de timp de lucru sau de timp personal.
- Sună, spuse scurt Roman.
Keith dădu din cap. Înainte Roman a fost cel care l-a condus pe Keith până la mașină.
-Ne vedem mai târziu, a spus Roman înainte de a închide ușa pentru Keith. Șoferul l-a dus pe Keith la hotelul în care erau cazați Keith și Rogen. Cât despre Roman, s-a dus imediat direct la aeroport.
-Bine ați venit, domnule Keith au spus oamenii lui Roman, deschizându-i și ușa mașinii pentru Keith când veneau să-l aducă pe Keith la intrarea hotelului.
-Mulțumesc, a răspuns Keith, dorind să le spună să nu deschidă ușa mașinii pentru el.
Dar nu la timp ca Keith coboară din mașină apoi intră. Urcând în propria sa cameră, se gândi că acum prietenii lui vor aștepta să-l ia.
-Aștepta! strigă o voce.
Făcându-l pe Keith să se uite să vadă dacă acea voce l-a strigat sau nu, apoi a văzut că erau Eddie și Jasmine.
- Hei, ce cauți aici?
A întrebat Keith, Eddie știe unde stau bodyguarzii special angajați ai tatălui său. Dar nu a putut stabili unde stă Román, așa că a venit să-l aștepte pe Keith pentru că vrea să pună câteva întrebări și cu cât mai mult a văzut că Keith a coborât dintr-o mașină de lux care poate ghici a cui este mașina. Acest lucru l-a făcut pe Eddie să fie curios de relația lui Roman cu Keith.
- Am ceva să te întreb, spuse Eddie deodată.
-Despre? întrebă Keith scurt.
În timp ce se uita la Eddie și Jasmine, văzând ochii lui Keith, el se simți jenat pentru că Keith însuși arată grozav, nu glumesc.
-Ce e în neregulă cu tine și Roman? De ce este atât de aproape de tine? întrebă Eddie sec.
-Și ce suntem tu și cu mine? De ce trebuie să-ți spun? întrebă Keith cu o voce calmă. Eddie era pe cale să deschidă gura să spună ceva.
-Nu uita, nu mai sunt angajatul tău. Slujba mea s-a încheiat aseară, a reiterat Keith.
Făcându-l pe Eddie să înghețe puțin înainte ca persoana să poată vedea semne roșii pe pieptul lui Keith, deoarece Keith purta o cămașă descheiată, făcând astfel posibil să se vadă semnele roșii făcute de Roman.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romansa⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...