-Va fi și Boss la petrecere? a întrebat Travis după licitație.
-Nu, mă duc la cazinoul lui Iván, a spus Román cu insistență, pentru că nu vrea să întâlnească oameni care încearcă să se apropie de el în folosul lui, mai ales politicieni, deși uneori profită de acești oameni, dar el a ales să folosească oameni oricum.
-Voi pune pe cineva să pregătească mașina să vină să te ia în față, a răspuns Travis, Roman dă din cap înainte ca el și slujitorii săi să se ridice și să meargă spre Margaret în zona de petrecere înainte de a părăsi petrecerea.
Roman se uită la bodyguarzii de lângă Margaret. . Dar nu a fost o persoană pe care o caută. De îndată ce l-a văzut pe Roman, Margaret s-a grăbit să vorbească. Păcat că Román nu a fost prezent la petrecere pentru că Román a venit doar la licitație. Și-a făcut marca mai faimoasă ca niciodată.
Când Margaret a terminat de vorbit, Roman a părăsit licitația pentru a se urca în mașina în care îi așteptau subalternii în parcare. În acest moment, Keith și Rogen părăsesc și ei sediul spre parcare.
-Cine sunt ei? spuse Rogen, văzând un grup de gărzi de corp puternice care stăteau lângă o mașină de lux antiglonț.
-Probabil de la domnul Román, a răspuns Keith, ceea ce l-a făcut pe Rogan să ridice ușor o sprânceană.
-De unde ştiţ? A întrebat Rogen pentru că astăzi au fost mulți oameni influenți care au participat la eveniment, fiecare dintre ei are bodyguarzi.
-Ei bine, oamenii tăi sunt clienții mei, spuse Kieth dând din cap. Oamenii lui Roman au zburat la începutul aceleiași săptămâni pentru a-și face un tatuaj la Keith la Geneva.
Văzându-l pe Keith, subalternii lui Roman dădu din cap în semn de salut.
-Ai venit aici pentru muncă prietene? Întrebă subalternul lui Roman.
-Da, nu te-am văzut la lucru cu șeful tău, a întrebat Keith fiind observator, știa că badyguardul lui Roman nu era la lucru.
-Eu sunt la conducere afară, a răspuns subordonatul lui Romanul
Subordonatii lui Roman vorbeau cu Keith.Făcându-l pe Roman să vadă că subalternii lui sunt în picioare și vorbesc cu Keith. Văzând că Roman a sosit, subalternii lui s-au întors repede la serviciu, Keith și Rogen se îndreaptă spre propria lor mașină.
Atunci Keith a observat o motocicletă cu doi oameni suspecti pe ea. Și se îndrepta către mașina parcată a lui Roman și ceea ce Keith a observat din nou a fost arma pe care o scoase cealaltă parte.
-Hei, Shake, îl strigă Keith pe slujbașul lui Roman cu care tocmai vorbise. Făcându-i pe toți să se întoarcă să se uite la Keith. Keith dădu din cap spre motocicleta care se apropia.
-Cum de nu grăbesc mașina asta? Ca să te miști încet pentru a nu fi în centrul atenției, dar se dovedește că Keith a văzut-o primul.
Având în vedere că viteza subalternilor lui Roman, văzând motocicleta este suficientă pentru a prezice imediat evenimentul, Roman a alergat pe partea laterală a mașinii. Pentru a fi folosit ca scut împreună cu subordonații lui Travis, ceilalți și-au scos armele.
Îi face pe cei de pe motocicletă să folosească arme. Amortizoarele care au fost pregătite trag în bodyguarzi. Roman să se apere și să deschidă o cale de evacuare. Din moment ce gărzile de corp ai lui Roman nu sunt acum într-o poziție în care să-i poată răni.
Gărzile de corp ai lui Roman au tras imediat într-o interceptare. Cauzând lovituri în spate, între timp Keith și Rogen s-au ascuns lângă stâlp în cazul în care trecea un glonț rătăcit.
Motocicleta a plecat imediat. Când știe că ai făcut o greșeală, cei din fața ușii de ieșire se evaluează reciproc, alături de câteva gâfâituri de surpriză.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...