Cât despre angajament, a văzut că e normal să poarte așa pantaloni scurți de box. Punându-și mănușile, Keith a intrat pe ringul de box.
-Dă-mi puțină încălzire, omule, spuse Keith înainte de a începe să lovească și să lovească catârul.
Zgomotul loviturilor în zona inghinală a catârului a răsunat în toată zona, făcând mulți oameni să se oprească și să se uite .
-Domnul Keith dă cu piciorul foarte tare, îi spune Palan lui Astro, care acum folosește telefonul mobil pentru a face clipul pentru Roman, deși minte și spune că bateria telefonului său este descărcată, dar în inima lui știe al naibii de bine că nu se poate sa il minta pe Roman, așa că va trebui să accepte să ia un clip pe care să-l trimită lui Roman.
-Hm, o să-i chemi pe oamenii noștri acasă. Lasă-i să pregătească medicamentul împotriva vânătăilor, a răspuns Astro, iar Palan a contactat rapid grupul de acasă pentru a pregăti medicamentul, iar Astro continuă să filmeze clipuri cu Keith.
De partea lui Keith se încălzea o vreme, în timp ce transpirația îi curge de-a lungul tatuajului îl face să arate frumos, iar ochii provocatori ai fetelor care sunt acum pe terenul de box sunt ațintiți asupra lui Keith, dacă te uiti atent, vei vedea ca tatuajul va avea si urme de dinți care au încetat se estompeze.
-La ce te uiți? Un boxer care se afla în tabără s-a apropiat să vorbească cu tânăra și i-a arătat cu oarecare nemulțumire ceea ce vede tânăra. Ei bine, fata este și boxer la tabără.
-Doar mă uit la acea persoană. Îl cunoști unchiul Yot, a dat din cap tânăra către Keith și l-a privit cu admirație, facandu-l pe tânărul pe nume Lucky să-l privească cu nemulțumire.
Keith atrage atenția de la o femeie pe care o căuta, dar de partea lui Keith nu a auzit-o cu adevărat. Nu-i pasă de oamenii din jurul lui pentru că îi place să facă eforturi și să-și încălzească corpul până când este pregătit .
-Unchiule Yot, aș vrea să fiu partenerul său de antrenament, a spus Lucky imediat, făcându-l pe Keith să se întoarcă și să-și ridice puțin sprâncenele când a văzut ochii tulburi ai celuilalt privindu-l, gândindu-se la ce făcuse pentru celălalt. ... de nu este mulțumit?
-Ești sigur Lucky?Keith l-a învins pe uriaș, iar uriașul este aici, a întrebat unchiul Yot în glumă.
Lucky se uită la Keith de parcă nu-i venea să creadă. În timp ce eu credeam că tipul doar glumea cu siguranță.
-Tipul vorbește prea mult. Ți-am spus că are o articulație, spuse Keith în glumă. Apoi s-a asigurat că unchiul Yot glumea.
-Sunt sigur, unchiule”, a răspuns Lucky, iar unchiul I i-a dat-o, din fericire a ajuns să-l antreneze pe Keith, dar în niciun caz.
-Există reguli, omule? Keith s-a întors să-l întrebe pe unchiul Yot, care va fi arbitrul de data aceasta.
-Este ușor să lupți până când ești epuizat, a spus unchiul Yot în glumă, Keith dând din cap în semn de acceptare. Astro imediat se apropie de Keith.
-Ești sigur, Keith? Întrebă Astro, deoarece înțelege deja thailandeză.
-Nu mă crezi? întrebă Keith zâmbind.
-Sau ai de gând să faci un pariu cu Palan? Keith la tachinat și mai mult pe Astro,acesta a clătinat imediat din cap.
-Nu ,doar întrebat. Astro a răspuns și a plecat. El revine să fie cu Palan ca înainte. În așteptarea filmării videoclipului pentru Roman, Lucky este mai mare decât Keith, asemănător ca înălțime cu ambii deja cu dinți de cauciuc fără altă protecție decât pieptul boxerului, diferit.Keith este noul articol adus de unchiul Yot.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...