De asemenea, Keith nu se aștepta ca Michael, tatăl său vitreg, să fie atât de prietenos cu cealaltă parte. Keith știa doar că cealaltă era mai tânără decât Michael și că s-a coborât să salută pentru că nu-l mai văzuse de mult timp.
-Deci, ce se întâmplă aici? Întrebă Waster, amintindu-și.
Acum o clipă părea că acești tineri au o problemă. Eddie, care a auzit asta s-a înroșit imediat, Keith l-a privit zâmbind. Martin însuși era stânjenit pentru că știa că tatăl său era un om foarte cinstit dacă știe că se încurca cu Keith, cu siguranță va fi pedepsit.
-Nu este nimic, este distractiv să pariezi pe o cursă de mașini cu Maritinn. Dacă Martin pierde, el și prietenii lui vor merge acasă, a spus Keith zâmbind.
-Deci Martin a pierdut, spuse Waster pe un ton normal. Nu a simțit niciun disconfort pe care l-a pierdut fiul său.
-Da, răspunse Martin liniştit.
-În competiții, trebuie să fie un învins și un câștigător. E bine că știi să pierzi și să mergi acasă așa cum sa convenit.
Waster și-a bătut ușor umărul fiului său, l-a făcut pe Martin să zâmbească suficient, se pare că Keith nu are intenția. Pentru al pune pe Martin într-o situație dificilă.
-Și ce cauți aici, în Italia, Keith? Și oamenii ăia, Waster dădu din cap spre bodyguarzii care au venit cu Keith.
-Am făcut o excursie să-l văd pe Jake. Fiul președintelui aici, așa că l-am cunoscut pe Martin. Am venit în Italia cu iubitul meu, dar el este ocupat, așa că am venit să mă joc, a răspuns Keith.
-Nu credeam că ești prieten cu fiul președintelui, spuse Waster.
-Unde te duci atât de grăbit? Am o mulțime de lucruri despre care vreau să-ți vorbesc, a întrebat Waster.
-Am o întâlnire. Îmi cer scuze lui Aves, îi voi da numărul tatălui meu unchiului, poate poți să-l suni și să vorbești cu el, a răspuns Keith, înainte ca Waster să-i înmâneze lui Keith telefonul mobil, Keith l-a luat și a format numărul lui Michael.
-Mulțumesc foarte mult, ori de câte ori ai timp liber, vii să mă vezi și să-l cunoști și pe Martin, a spus Waster, Keith dând din cap în semn de acceptare.
-Așa că îmi cer scuze, scuză-mă Martin, i-a spus Keith lui Waster, apoi s-a întors către Martin, înainte de a se întoarce la mașină, lăsându-l pe Eddie supărat, nu poate face nimic altceva Keith nu a putut face nimic altceva, era aproape în necaz fără să se gândească măcar să se întoarcă a fost vina lui Eddie care îl certa pe Keith.
-Nu cred că domnul Keith îi cunoaște tatăl, spuse Astro, în timp ce Keith urca în mașină.
-Nici eu nu cred. Că tatăl lui este mai tânăr decât tatăl meu,Keith a spus în glumă gândindu-se că lumea este atât de rotundă, Keith se întoarce la penthouse-ul lui Roman, pentru a-și aștepta ceilalți 2 prieteni.
-Prietenul ăsta al tău, Jake, pare foarte influent, a spus Damien, când el și Jake au ajuns la penthouse-ul despre care i-a spus Keith, iar Damien a văzut o mulțime de bodyguarzi împrăștiați în parcare, plus Damien și Jake avea să-și lase gărzile personale aici. Nu poate fi de încredere, Damian este din ce în ce mai suspicios față de Keith. De aceea, până și gărzile lui de corp ai fiului președintelui au fost interzise.
.
-Sincer, Keith nu are nicio influență, dar persoana cu care se întâlnește are, a spus Jake zâmbind, pentru că Damien nu știa cu cine se întâlnea.-Iubitul lui Keith? Întrebă Damian, Jake dând din cap în semn de acceptare.
-Dacă vezi fața, vei ști cine este, și nu trebuie să-ți faci griji cu privire la niciun pericol, chiar și tatălui meu nu-i pasă deloc dacă merg undeva cu Keith fără gărzi de corp, a spus Jake din nou, a vrut să știe Damian, cine este cel cu influență.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romansa⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...