⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
-Eddie nu a vrut să spună asta, Noris. Și acum lucrez, îl întrerupse Keith, pentru că nu voia ca Noris să-l spună pe Eddie în timp ce era de serviciu.
-Când pleci de la serviciu? Întrebă Roman.
-Dupa ce îl voi aduce pe Eddie acasă, a răspuns Keith.
-Ei bine, o să aștept, spuse Roman.
Făcându-l pe Keith să ridice puțin sprâncenele. Dar era prea târziu pentru a spune altceva. Jake și-a adus apoi și propriul tată în grup. Făcându-i pe Eddie și grupul să se întoarcă năuciți.
-Îmi pare rău că vă întrerup, domnule Roman. Tocmai am aflat de la fiul meu ca este prietenul lui Jake care a petrecut timp în croazieră, a spus președintele. Datorită relației strânse a lui Jake cu Keith, care a fost cel mai important oaspete al lui Roman pe navă, astfel încât Jake să-l poată întâlni și pe Roman, este o legătură importantă cu președintele.
Pentru că în mod normal este foarte greu să-l cunoști personal pe Roman.-Keith? Îmi pare bine să te cunosc, spre șocul multor oameni de acolo, Keith s-a apropiat rapid de tatăl lui Jake și și-a plecat ușor capul.
-Bună, domnule, îmi pare rău că nu v-am salutat în primul rând, spuse Keith cu umilință.
Pentru că cealaltă parte este președintele și, de asemenea, considerat tatăl unui prieten, tatăl lui Jake se apropie și îi face semn lui Keith.
-Bine, înțeleg că lucrezi aici, a spus președintele zâmbind.
- Leonardo, domnule Roman, îi cunoști pe bodyguarzii fiului meu? Și, desigur, oameni ca Andrei s-au alăturat rapid grupului. Ca să pară că îl cunosc pe Roman, Roman s-a uitat la Andrei cu ochi nemișcați.
-Oh, Keith este un prieten al fiului meu, a spus președintele. Făcându-l pe Andrei să se uite uluit la Keith.
Inainte de a se întoarce să se uite la Roman pentru că voia să știe cum l-a cunoscut Keith pe Roman.
-Să facem treaba, vorbim mai târziu. Îmi pare rău, i-a spus Roman lui Keith. Înainte de a se întoarce să vorbească cu președintele și Andrei pe un ton calm înainte de a se întoarce imediat la propria masă.
-Ah, atunci mă duc. Președintele s-a despărțit și el. Lăsându-l pe Andrei în picioare cocoşat.
-Îl cunoşti şi pe domnul Roman? Andrei s-a întors imediat către Keith și l-a privit cu ochii mari.
-Da, răspunse Keith.
-Cum l-ai întâlnit? întrebă Andrei.
-Imi pare rău dar astea sunt treburile mele personale, spuse Keith.Lasandu-l un pic uimit pe Andrei.
-Hei, dar acum tatăl meu și cu mine suntem angajatorii tăi. Vă putem întreba orice, a spus Eddie.
S-a simțit foarte stânjenit că a fost ignorat de Roman. Pe lângă faptul că a fost certat de garda de corp a lui Roman.
-Am o slujbă să am grijă de tine. Nu mi-am găsit o slujbă să spun o poveste personală, spuse Keith încet, privind chipul lui Eddie.
Eddie a vrut sa țipe. Dar Andrei a ținut primul brațul fiului său.
-Hai Eddie..., bine, înțeleg dar ești interesat să lucrezi cu mine ca bodyguard cu normă întreagă? Te-am asigurat că voi plăti mai mult decât să accept o astfel de slujbă.
Andrei la convins imediat. Rogen se întoarse să se uite la Keith. Keith a ridicat un zâmbet, de ce nu poate privi în altă parte? Că Andrei voia să-l aibă ca intermediar pentru a se apropia de Roman.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...