-Joacă lucruri? Ce este? a întrebat Roman confuz, Keith a chicotit ușor la auzul asta.
-Ei bine, ca să explic, parcă ar folosi magia neagră sau va arunca o vrajă asupra ta, pentru a te face să mă iubești, atunci vei fi pierdut pentru mine, i-a explicat Keith iubitului său. Roman auzi asta și ridică un ușor zâmbet.
-Ah, asta e tot. Pentru că Keith m-a interesat de prima dată când ne-am întâlnit, a spus Roman, Keith a ridicat din sprâncene pentru că nu știa prea multe despre asta.
-Apropo, îți amintești? Unde m-ai întâlnit prima dată? întrebă Keith în glumă pentru că nu-și amintea exact.
-Când ai adus pe cineva pentru mine, la penthouse, a răspuns Roman.
-Și îți amintești? Cine a fost persoana pe care am aduso? întrebă Keith, Roman tăcu o clipă.
-Nu știu, știu doar că a fost un cântăreț, a spus Román. L-a făcut pe Keith să aibă milă de Tommy, Roman nu-și amintește numele lui Tommy.
-Huh, ti-ai amintit corect. Unde ne-am intalnit prima data asta-i tot, a raspuns Keith inainte de a se intoarce catre prietenul sau.
-Povestea mea este așa. L-am cunoscut, era interesat, așa că a încercat să ne cunoaștem până când am fost de acord să fiu cu el, i-a spus pe scurt Keith prietenului său. Dar intrând în detalii, Keith crede că ar fi trebuit să ia ceva mai mult timp.
-Nu intreb. Dar de ce sa te atragi sa traiesti in acelasi cerc cu el pentru ca stiu foarte bine ce fel de persoana este? Dar daca esti sigur, ma bucur si eu pentru tine, a spus Nan. Pentru că știe că Keith este o persoana îndrăzneață ca el. Pot exista unele diferențe în faptul că Keith este destul de bun cu armele.
-Mulțumesc, dar aș vrea să te rog ceva. Nu spune nimănui despre mine încă. Așteaptă, îți voi spune din nou, a răspuns Keith, iar Nan a dat din cap în semn de acceptare.
-De ce? întrebă Roman curios. Keith zâmbi slab, crezând că Roman va întreba.
-Oh, domnule. Nu este ușor să prezinți pe cineva ca tine. Mă tem că prietenii mei vor avea mai întâi un atac de cord, a spus Keith zâmbind.
-Și de ce Nan? Poți să spui? Întrebă Roman.
-Pentru că nenorocitul ăsta este ca mine. Nu simți asta? De ce nu este încordat? Nu îi este frică, deși este prima dată când te întâlnește, a spus din nou Keith, și-a amintit Roman când l-a întâlnit prima dată pe Keith. Keith nu a fost tensionat? Chiar dacă aura lui Roman era apăsătoare? Auzind asta, a zâmbit puțin.
-Deci și tu ai trecut prin niște chestii periculoase? Întrebă Roman răspicat.
-Așa ceva, răspunse Nan.
Acest lucru l-a făcut pe Roman destul de mulțumit de acest prieten al lui Keith, mai ales că cel puțin atunci când Keith este în Thailanda, are încă destui prieteni apropiați în care poate avea încredere.
-S-ar putea să nu fiu mereu cu Keith, așa că o să te rog să fi cu ochii pe Keith, a spus Roman.
-Nicio problemă, răspunse Nan.
-Deci ce faci aici? întrebă Keith, când Roman termină de vorbit cu Nan.
-Am venit după un telefon mobil, iar tu? Nan a răspuns și a întrebat din nou.
-Am venit să cumpăr un suvenir pentru părinții domnului Roman, a răspuns Keith.
-Ai fost să-i vezi părinții. Asta înseamnă că vorbește serios, spuse Nan, tachinandu-l pe Keith. Keith zâmbi ușor.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...