Keith încremeni imediat. Văzând ceasul pe care i l-a dat Roman, Keith își amintește cum a primit Roman ceasul.-Ăsta e ceasul pe care l-ai scos la licitație? Întrebă Keith.
-Da, în noaptea aceea te-am văzut uitându-te la acest ceas. Așa că l-am cumpărat pentru tine, a răspuns Roman, iar Keith a rămas fără cuvinte.
Îți voi spune exact la ce se uită, pentru că diamantele colorate strălucesc ca bijuteriile Thai Lika și mi-era teamă că Roman va crede că Keith nu îl va flata pe designer spunând că designul nu este frumos, este doar că nu stilul lui, Keith a închis carcasa ceasului ca inainte.
-Khun, cred că sunt prea multe diamante. N-aș îndrăzni să-l port nicăieri. Mai bine aș aștepta inelul tău păstreza asta, a spus Keith pe un ton normal.
-Îl poți păstra dacă nu îl folosești, a spus Roman.
-Atunci păstrează-l pentru mine, dacă vreau să-l folosesc, îți spun, bine?
Keith a încercat să-l convingă pe Roman să pună ceasul deoparte.
Bine, bine, îl qvoi păstra pentru tine, spuse Roman. Keith a răsuflat uşurat, rugându-se ca Roman să-l ţină în braţe până va putea trece peste asta.-O să stăm aici două săptămâni și te voi duce într-o altă călătorie, a spus Román.
-Mergi într-o excursie sau dacă mergi la muncă, mă iei cu tine? a întrebat Keith cu bună știință, Roman a zâmbit ușor.
-Lucrez, dar te pot duce în vacanță, răspunse Roman sincer.
-Unde mergem acum? întrebă Keith curios.
-Japonia, a răspuns Roman este ziua unui prieten așa că trebuie să plec, a spus Roman.
-Asta înseamnă prieteni foarte apropiați, ghici Keith, altfel Roman nu s-ar duce.
-Da, cei mai apropiați prieteni ai mei sunt trei , Iván, Ares, Akira, îi spune Roman lui Keith.
Pentru că cei doi au decis împreună acest lucru, Keith a dat din cap în semn de acceptare și l-a întâlnit doar pe Ivan. Celelalti 2 cu siguranta ii vei intalni in curand.
-Serios, am ceva să-ți spun. Luna viitoare trebuie să merg în Thailanda pentru că e o petrecere de reuniune de când eram la școală. Și apoi o să verific și locația unui magazin de tatuaje în Thailanda, Keith. Spuse in timp ce isi aducea aminte..
-De ce ai deschide un magazin în Thailanda?întrebă Roman
-Vreau să mă întorc să locuiesc în Thailanda. M-am gândit la asta pentru multă vreme, dar încă nu am avut ocazia, a răspuns Keith, Roman a tăcut pentru o clipă.
-Dacă mergi în Thailanda, ce zici de mine? întrebă Roman.
-O, domnule, chiar dacă sunteți în America. Încă puteți zbura să mă vedeți la Geneva. Puteți chiar să mă trageți cu dvs. În Rusia, darămite Thailanda, a spus Keith zâmbind.
Știa că, indiferent cât de departe, Roman ar putea merge către el. Deși din America până în Thailanda chiar și dincolo de Geneva.
-Sincer, lasă-i pe Ivan să-și găsească o casă în Thailanda, pentru că știu că vei merge cu siguranță în Thailanda. Așa că m-am gândit că ar fi bine să am o altă casă acolo, vei avea unde să stai. Roman a spus cum a fost planificat, asta l-a lăsat puțin uimit pe Keith.
-Ești sigur că e doar o casă? Întrebă Keith, presupunând că probabil nu era o casă mică.
-Nu știu încă pentru că oamenii lui Ivan nu au trimis încă niciun detaliu. Ce caut, Roman a răspuns, așa că Keith nu a mai pus întrebări. Roman s-a ridicat și i-a frecat ușor brațul lui Keith, împreună cu înghițituri de vin cei doi au fost cufundați într-un mediu relaxant. Cei doi s-au simțit confortabil o vreme singuri. Relaxarea dispăruse și în schimb a devenit o senzație în pat.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...