Capitolul 31

331 21 5
                                    


-Credeam că o să-ți văd din nou puterea, a tachinat Roman.

-Nu, dacă sunt cu adevărat înflăcărat. Va trebui să plătiți o mulțime de pagube aici, a spus Keith zâmbind.

-Șefule, am niște vești, spuse Noris, întinzându-i lui Roman un iPad. Roman a venit să vadă cu Keith stând lângă el și uitându-se.

-Oh, au fost 2 busturi de trafic de ființe umane cu un laborator toxic, nu-mi spune, aceasta este informația pe care i-ai dat-o tatălui meu? întrebă Keith suspicios.

-Da, tatăl tău lucrează foarte repede. Deși a fost doar acum câteva zile, așa că tatăl tău are o mare influență în cadrul organizației guvernamentale, a felicitat Román.

-Dar viermii de la FBI? Continuă Keith.

-Dacă ar trebui să ghicesc, probabil că tatăl tău a rămas cu acel tip.Nu este încă deschis, răspunde Roman, iar Keith dă din cap înainte de a chicoti ușor.

-Deocamdată, oamenii de pe acea parte ar dori să-l vadă, a spus Keith zâmbind.

🐅...🐅

-De ce sunt acei băieți de la FBI atât de proști!? Țipete pline de alcool răsunară prin biroul lui Marco.

-Calmează-te, Marco, a spus tatăl lui Marco, Manuel.

-Tată, cum îmi poți spune să mă liniștesc? Cele 2 depozite ale noastre în care se fac bani au fost curățate de funcționari. Ne-a costat foarte multe venituri, a spus Marco pe un ton enervat.

-Și consilierul ăla? Nu l-ai întrebat despre știri? Manuel a întrebat despre oamenii lui de la FBI.

-Nu, l-am sunat, nu știa absolut nimic despre acest plan? spuse Marco cu suspiciune și resentimente.

-Și domnul Andrew? Întrebă Manuel din nou.

-Domnul Andrew este la fel de supărat ca și mine. Din fericire, nu există nicio dovadă pentru ca ei să ajungă la noi acum, i-a răspuns Marco tatălui său, în timp ce contempla asta. Cum îi cunoșteau agențiile guvernamentale locațiile secrete?

-Ei bine, asta e bine, dar ai grijă să nu lași asta să ajungă la urechile bunicului tău. Dacă află ce facem, s-ar putea să-mi scape poziția de Patriarh al Clanului, a spus Manuel pe un ton serios.

-Tata chiar se așteaptă ca bunicul să-ți dea această funcție? Nu-i așa că vrea să o salveze pentru Román? spuse Marco cu dezgust, când se gândește la Román.

-A părăsit familia pentru a lua numele de familie al mamei lor. Nu au drepturi cu familia noastră, l-a asigurat Manuel pe fiul său. Marco respiră adânc înainte de a da apoi din cap

A pus secretara lui să sune oamenii din FBI pentru a vorbi despre incident.

🐅...🐅

-Oftat, dacă aș avea aripi, mi s-ar fi rupt aripile, a spus Keith în glumă, în dimineața noii zile pentru că astăzi zboară spre Italia.

-De ce? întrebă Roman înapoi.

-Eu joc zburând ici și colo. Poate peste tot în lume, a răspuns Keith, iar Roman îi zâmbi.

-Când mergi în Thailanda, poți fi nemișcat ca o fântână, a spus Roman cu ajutor.

-Deci n-ai de gând să mă duci aici și acolo? Întrebă Keith.

-Poate că uneori, dacă este necesar,dar nu de multe ori, pentru că nu vreau să fii obosit, i-a spus Roman, gândindu-se în secret cât de obosit este chiar dacă stă doar în avion sau rămâne singur în mașină.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum