-Ah..... cu siguranță o armă falsă. Nu mi-e frică, a spus Ta, pentru că nu credea că cineva ar îndrăzni să poarte astfel un M16 în mașina lor.
-Ai vrea să-l schimbi? Spuse Palan în thailandeză și ridică pistolul M16, dar înainte de a putea face un pas grupul lui Ta a fugit împreună au rămas doar Keith, Astro și Palan.
-Atât, m-am gândit să fac niște mișcare înainte ca arma să se culce, a spus Keith în glumă.
-Keith, ce ai de gând să faci cu oamenii ăia? Întrebă Astro. Palan ținea pistolul în spatele mașinii ca înainte.
-Hm, domnul Roman are o reţea în Thailanda? Întrebă Keith.
-Principalul este domnul Ivan, dacă kieth are nevoie de ceva, îl putem lăsa pe domnul Ivan, sa ne ajuta la rezolvare, a răspuns Astro. Pentru că fie că este un subordonat al lui Román, Ivan,Ares sau Akira, se pot ajuta oricând între prieteni.-Ca să vă spun adevărul, nu vreau să-l hărțuiesc pe copil, dar ar fi bine să-l învățăm puțin, altfel se folosește întotdeauna de prestigiul tatălui său pentru a agresa pe alți oameni, a spus Keith în glumă.
-Cu toate acestea, mă cam folosesc de autoritatea domnului Roman, și pentru a agresa un copil, a spus Keith în glumă.
-Este pentru că ne-au atacat primii, a spus Palan. Keith chicoti încet în gât, la bodyguarzii lui Roman.
-Atunci încearcă să contactezi oamenii domnului Ivan pentru a vedea dacă vreau să raportez abuzul asupra fiului directorului. M-a amenințat că mă împușcă, găsește niște dovezi, a spus Keith, iar Astro a fost imediat de acord, înainte ca trio-ul să se îndrepte spre casă. Astro a reușit imediat să contacteze oamenii lui Ivan. Keith se întoarce să facă un duș și să-și schimbe hainele, să se pregătească de culcare, dar sunetul telefonului se auzi tare.
„(Cine a făcut ce?)” Se auzi imediat vocea profundă a lui Roman, iar chipul lui Keith s-a liniștit, înainte ca Keith să nu spună nimic.
-Te-a informat Astro? Întrebă Keith zâmbind.
„(Mmm)” își drese Roman glasul.
-Nu este mare lucru, doar.......” Keith și-a amintit pe scurt incidentul. Știa că Astro trebuie să-l informeze pe Roman. Dar probabil că Roman a vrut să audă și de el.„(L-am contactat deja pe Ivan. O să-i lase pe oamenii lui să se ocupe de asta, ce vrei să faci? Lasă-l pe Astro să contacteze oamenii lui ivan)”, a spus Roman, serios.
-Răsfățați-mă așa, nu vă este frică să vă pierdeți obiceiul. Ceva? Keith se prefăcu că întreabă ușor.
„(Nu, știu că ai o mulțime de idei despre ce să faci și ce să nu faci),” spune Roman, la propriu Zâmbind uşor.
„(Adevărat, s-ar putea să credeți că folosirea puteri asupra cuiva poate părea avantajoasă, dar când avem puterea în mâinile noastre, cum putem permite altora să ne agreseze? Nu mi-ai folosit niciodată puterea pentru a-i hărțui pe alții fara motiv, altfel ei te fac pe tine primul, nu?)” a spus Roman.
-Corect, răspunse Keith, pentru că, deși puterea lui Roman o are în mână, nu s-a gândit să facă lucruri rele cu oameni nevinovați.
-Apropo, unde ești acum, nu lucrezi? Keith a continuat să vorbească.
„(Am venit sa inspectez firma, astazi ar putea fi o zi plina. O sa te pot suna cand te trezești Roman a raspuns.)
-Deci dacă mă trezesc și îți scriu? Dacă vrei să vorbești, te sun. Spuse Keith amabil, știind că Roman îl aștepta mereu.Dar a spus că nu vrea să sune pentru a nu deranja orele de lucru, sperând că Román va fi liber și el a fost cel care l-a sunat cel mai mult.
„(Da, du-te la culcare. Noapte bună)”, a spus Roman, deși inima lui nu a vrut să inchida. Dar voia să se odihnească și el mai trebuie să muncească.
-Da, ai grijă și de tine. Nu uita să mănânci, a răspuns Keith înainte ca cei 2 să închidă și Keith să se culce ca de obicei.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...