Capitolul 32

322 19 4
                                    

-Domnule Roman? Keith, care tocmai se trezise la 10 dimineața, a intrat doar cu pantalonii de pijama în timp ce își scotea cămașa. A părăsit dormitorul și l-a întrebat pe Astro unde era .

-În birou, răspunse Astro. Keith și-a trecut o mână prin părul ușor dezordonat și a mers în zona bucătăriei.

-Ce ar vrea să facă Keith? Întrebă Astro

-O voi face singur, a răspuns Keith, simțind că trăiește prea confortabil.

-Dar........, a obiectat Astro.

-Fac totul foarte bine, nu trebuie să-ți faci griji pentru asta. Keith flutură mâna. Apoi a deschis frigiderul și a scos ouă, șuncă, slănină și cârnați pentru a face un mic dejun simplu care să-și umple stomacul.

Keith face totul fără probleme, apoi își scoate telefonul mobil și îl sună pe Jake, pentru a-l invita sai facă o vizita la penthouse. A pornit difuzorul pentru a vorbi în timp ce pregătea mâncarea.

(-Hei, a trecut mult timp). Jake a răspuns la apel imediat ce a sunat.

-Hei, călătoream în toată lumea, a răspuns Keith în glumă.

(-Amuzant. Unde ești acum? a continuat Jake.

-La Roma, așa că vă spun domnul Would esti interesat sa iesi cu mine? a întrebat Keith.

(-Unde ești?) a întrebat Jake.

- La domnul Roman ,acasa, a răspuns Keith.

(-Ești interesat să ieși în oraș? Am o întâlnire să merg la alergat.) l-a întrebat Jake. Făcându-l pe Keith să se simtă destul de interesat.

-E amiază, nu? A întrebat Keith, iar Jake a răspuns. Keith vrea să meargă într-o drumeție, așa că întreabă locul și ora. Keith era sigur ca Roman i-ar fi dat drumul. Așa că acceptă să meargă să-l vadă pe Jake.

- Astro, domnul Roman are o întâlnire importantă? A întrebat Keith în timp ce își pregătea mâncarea și este pe cale să se așeze și să mănânce.

-Fiecare slujbă de șef este importantă. Depinde de cât de importantă este, dar dacă Keith merge cu șeful, poți intra. La urma urmei, Keith este mai important pentru șef decât slujba , a spus Astro cu o voce încrezătoare, auzind asta. Keith, am scos un râs ușor.

- Astro, acest job chiar merită, a glumit Keith înainte de a-și mânca mâncarea. A reușit să curețe orice altceva.

Deși Astro a spus să-l lase pe masă, Keith intră în biroul lui Roman doar în pijama, nu i s-a părut nepoliticos, pentru că nu au fost invitați speciali, e ca și locuința lui normală pentru Keith, cu cât el și Roman petrec mai mult timp. Împreună, așa că Keith este el însuși.

    Cioc cioc.

Astro bate la ușă, apoi o deschide și îl informează pe Roman că Keith a venit să-l vadă. Roman l-a lăsat pe Keith să intre, când Keith a intrat în birou a văzut că cele 3 secretare ale lui Roman stăteau jos. Roman se încruntă ușor când îl văzu pe Keith fără cămașă. Dar nici nu s-a gândit să-l revendice în fața subalternilor săi.

-Mă amestec? Întrebă Keith, apropiindu-se să stea lângă scaunul pe care stătea Roman. Roman își puse ușor mâna pe talia lui Keith.

-Nu, ce este? Roman a răspuns, de fapt, în trecut, Roman rareori lăsa pe cineva să se apropie de el în timpul discuțiilor de serviciu cu secretarele sale, dacă nu era cu adevărat urgent sau mortal.

Dar cu Keith există o excepție. Nathan se uită și la Keith dezgustat că Keith i-a întrerupt munca. Dar Keith a ales să ignore privirea lui Nathan.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum