Capitolul 48🔥🔥🔞🔞

567 20 11
                                    

La intrarea în cameră, Keith s-a întors către Roman, în timp ce acesta sări în sus și strânse talia celuilalt cu ambele picioare. Roman își folosește antebrațul puternic și o mână l-a prins rapid de fesele lui Keith.

-Dacă nu te-as prinde la timp, te-ai răni, Keith, îl certa Roman.

-Știam că mă vei prinde la timp, a răspuns Kieth zâmbind, înfășurându-i ambele brațe în jurul gâtului lui Roman, deși Keith nu era mic sau fragil. Dar pentru Roman, el a fost suficient de puternic pentru a-l pune pe Kieth pe poziție.

-Atunci de ce să te port? Întrebă Roman, Keith privind prin cameră.

-Unde vrei să mă duci, Depinde de tine! a răspuns Keith, făcându-l pe Roman să zâmbească, conducându-l pe Keith la o masă din cameră, cu picioarele lui Keith atârnând peste picioare și el însuși introdus între picioare.

-Să începem de aici, a spus Roman cu un zâmbet, cu bărbia ridicată și i-a dat un sărut pasional. Keith, fără ezitare își folosește limba fierbinte pentru a interveni, cu vârful limbii lui Roman imediat sunetele ies din Roman cu satisfacție, răspunse Keith repede. Buzele lipite unele de altele și vârful limbii i se mișca inflexibil.

-Ummm, a scos Keith un sunet în gât. Cele 2 corpuri erau aproape unul de celălalt, e un sărut care le apăsa puternic pe buze și pe corp, Keith recunoaște că a fost cândva prins în defensivă de Roman, deși fusese tot timpul la atac cu alții. Mâna lui Roman i-a scos încet cămașa lui Keith de pe corp, el și-a despărțit ușor buzele pentru a-i scoate cămașa lui Keith

Keith i-a scos și cămașa lui Roman, iar când și-au scos hainele cei doi s-au sărutat din nou.

-Hmm, mârâi gâtul lui Roman, indicând satisfacția, mâna puternic a lui Roman mângâind spatele lui Keith și mișcându-se periodic până la fese, împreună cu colții, degetele lungi introduse încet în tivul pantalonilor lui Keith alunecă apoi în feselor, trimiţând fiori pe tot corpul lui Keith în timp ce degetele lui tachinau intrarea lui Keith.

Buzele i s-au mutat spre ceafă, sugând și mușcând înainte și înapoi, Keith frecându-și mâinile și peste mușchii stomacului lui Roman și strecurându-și mâna în pantaloni lui Roman. De îndată ce corpul a simțit mâna lui Keith, s-a trezit imediat. Keith a frecat lenjeria lui Roman, mângâind și apăsând în sus și în jos.

-Mmm, mâini obraznice, a spus Roman cu o voce răgușită și mușcându-și ușor gâtul îl făcu pe Keith să sară puțin.

-Și mâinile tale sunt obraznice, răspunse Keith sarcastic în timp ce degetele lungi ale lui Roman începură să încercuiască inconștient spatele lui Keith, aplecându-se pentru a-i permite lui Roman să-și introducă degetele după bunul plac.

-Te las să te joci cu el cum vrei, a spus din nou Roman. Keith i-a descheiat pantalonii lui Roman și i-a apucat pula fierbinte al lui Roman și a scos un gâfâit când mâna lui Keith i-a tras penisul prin haine.

Roman strânse din dinți, sărută din nou violent pentru a se scurge de sensibilitate Keith l-a sărutat înapoi, frenezia nu este diferită, apoi mâna lui Keith a furat proprietatea și căldura lui Roman a fost pe deplin alertă, așa că Roman s-a dat puțin înapoi, ca să poată scoate pantalonii de pe corp, simțind că începe să se simtă inconfortabil, Keith își scoase și pantalonii, stând încă la masă.

Prezervativele au ajuns gata, iar penisul întărit s-a mișcat odată cu vibrațiile mersului, privirea lui strălucitoare urmându-l.

-Huh, îl vrei acum? întrebă Roman, Keith încruntându-se ușor.

-Vrei să vii în mine acum, a spus Keith. Roman îşi miji uşor ochii.

-Chiar vreau să intru, a răspuns Roman direct cu o față radiantă, cei doi au sărit să se sărute din nou de data aceasta, Roman și-a ținut pula lui și al lui Keith împreună și s-au adunat.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum