-Cred că mai bine pui niște haine. De ce nu vii să mănânci? întrebă Keith în timp ce Roman era în halat de baie. Keith află că Roman tocmai a făcut un duș și îi cere lui Keith să-și curețe tatuajul.
-Cum sunt acum? Roman s-a prefăcut că întreabă.
-Arată prietenos? Răspunse Keith.
-Nu e bine că sunt prietenos cu tine? Rânji Roman.-Nu este prea frumos? Oricum te-ai simți confortabil așa, ce pot să spun? Keith s-a prefăcut că spune.
-Uh, deja vorbesti asa. Cred ca mai bine ma duc sa ma schimb, a spus Roman cu un zambet usor, înainte de a fi îndrumat sa mearga către dressing .
Keith scoase un mic oftat de uşurare. Roman acceptă să-și îmbrace hainele Keith era sigur că nu era obsedat, dar nu se poate abține să nu se uite la pieptul puternic al lui Roman care strălucea în deschiderea halatului de baie.
Keith este de obicei obișnuit cu sânii albi și moi ai persoanei cu care se va culca. Dar nu a experimentat niciodată un piept atât de puternic și plin de mușchi. La scurt timp, Roman a fost îmbrăcat într-o pijama de noapte albastru închis. Este o haina frumoasă, cămașă cu mânecă scurtă, pantaloni lungi, care arată foarte neobișnuit. Pentru că Keith nu-l mai văzuse niciodată pe Roman într-o ținută ca asta. Roman ridică ușor din sprâncene. Văzând că Keith se uita la el.
-Ce se întâmplă? a întrebat Roman.
-Este pur și simplu ciudat, a răspuns Keith .
-Te vei obișnui cu asta, răspunde Román, înainte de al invita pe Keith la o cină târzie.
-Ai planuri să mergi în Thailanda? Întrebă Roman în timp ce s-au așezat să mănânce împreună.
-Da, dar probabil după ce s-a întors de la reuniunea școlii, a răspuns Keit.
-Ai mulți prieteni în Thailanda? A întrebat Roman, sau lucruri generale de genul, dar de aceea Roman vrea să afle povestea lui Keith, mai mult decât informațiile pe care i le-au dat oamenii lui înainte.
-Da. Sunt prieteni cu care am mers la școală împreună, a răspuns Keith, amintindu-și prietenii din Thailanda.
-Voi avea ocazia să-ti cunosc prieteni? a întrebat Roman, Keith i-a aruncat o privire ușoară și a chicotit încet în gât.
-Ce prieten de-al meu ai de gând să întâlnești? Prietenii mei nu sunt deloc mari oameni de afaceri. Cei mai frumoși sunt doar polițiști. Cred că ar fi dificil să vorbească cu tine, a răspuns Keith.
-Ei bine, cred că într-o zi cu siguranță mă voi întâlni cu prietenii tăi, a spus Román cu încredere.
-Ei bine. O să aștept și să văd ziua aceea, a spus Keith în glumă, putea înțelege bine sensul cuvintelor lui Roman, referitor la ceea ce a gândit Roman când și-a întâlnit prietenii, dar Keith nu era sigur.
Ar fi posibil pentru că între el și Román, relația, sentimentele sunt nemișcate. Iar starea celor doi este destul de diferită și, cel mai important, ambi sunt la capătul ofensiv.
După aceea, Roman îl invită pe Keith să vorbească despre alte subiecte. Amândoi și-au mai tatuat ceva pe prietenul lui Keith până se termina masa.
-Cred că aș prefera să mă culc mai întâi, te poți odihni, a spus Keith când a văzut că era deja târziu, dar Roman nu l-a oprit.
-Bine, ne vedem mâine, spuse Roman. Mergând spre Keith prin cameră. Că subordonații lui așteaptă să-l aducă pe Keith.
-Mulțumesc pentru masa de noapte târziu, spuse Keith.
-Bine, noapte bună, spuse
Roman.Keith îi zâmbi înapoi.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romansa⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...