-Apropo, Ares și P’Tharn încă nu s-au trezit? a întrebat Keith pentru că niciunul dintre ei nu i-a putut vedea.
-Nu încă, stai puțin și odihnește-te puțin și apoi du-te să faci un duș”, a spus Roman. Oamenii lui Akira au adus cafea pentru a-l servi pe Keith.
-Ce trebuie să facem în seara asta? Întrebă Keith.
-Micuț, doar participând la evenimentul de la casa principală pe scurt, suntem aici să-l însoțim pe Akira ca rezervă în cazul în care apare vreo urgență, a răspuns Roman, iar Keith dădu din cap, pentru că suficient pentru a înțelege.
-Apropo, îmi pare rău pentru domnul Akira. Locuiește cu rude regale, dar trebuie să stea jos și să fie atent dacă cineva l-a înjunghiat în spate sau nu. E mai ușor să te lupți cu un străin decât cu un apropiat, a spus Keith în timp ce se gândea la asta. Román si Ivan sunt de acord.
-Așteptați ca el să urce pe deplin în funcția de Patriarh al Clanului. Cu siguranță îi va elimina pe toți, a spus Roman. Cei 3 au stat și au vorbit o vreme, înainte ca Roman și Keith să se scuze să facă un duș și să-și schimbe hainele, sau întors să iau micul dejun cu toată lumea pentru că au venit oamenii lui Ares și le-au spus că Ares și Tharn s-au trezit, așa că Iván la luat pe Danilna în camera lui.
După ce s-au întâlnit la micul dejun, toată lumea stătea deja și se relaxa în sala de așteptare, așteptând momentul să participe seara la eveniment.
-De fapt, vreau să îi rog pe Keith și pe Tharn să iasă. Dar cred că situația actuală ar trebui să fie imposibilă, nu? Întrebă Danil.
-Puteți chiar să plecați. Pentru că cel care se holbează la Akira este probabil sa se pregateascapentru evenimentul din seara asta, a spus Roman, făcând ochii lui Danil să sclipească imediat.
-După aceea, aș vrea să-i duc pe Keith și pe Tharn la cumpărături, spuse Danil fericit. Pentru că sunt în Japonia și a sta acasă va fi puțin plictisitor
-Dacă voi doi tot mai doriți să mergeți? Întrebă Ivan încet. Danil se întoarse către Keith și Tharn.
-Vreau și eu să văd articolele care vor fi folosite în spectacol, a spus Tharn pentru că i-a venit ideea să cumpere o rochie pentru ca oamenii din cabaret să o poarte cu o temă japoneză.
-Ei bine, vreau și eu să merg la templu, spuse Keith, făcându-i pe toți să se întoarcă să se uite la Keith. Keith și-a ridicat puțin din sprâncene..
-Ce? Ce este atât de ciudat când merg la templu? întrebă Kieth zâmbind.
-Dacă spui că vrei să mergi la un magazin de arme, n-aș fi surprins, a tachinat Danil, Kieth a râs.
-Dacă vrei să mergi, o să pun pe cineva să te conducă. Dar eu nu pot să merg cu tine. Pentru că va trebui să vorbim despre muncă mai târziu, a spus Roman.
-Pot merge cu 3 persoane, nu trebuie să vă faceți griji. Unde veți mai avea bodyguarzii? Dar durează doar 5 sau 6 persoane, atât, nu vreau să sperii oamenii, a spus Kieth, iar Roman a dat din cap, înainte ca cei 3 să se împrăștie să se schimbe, să se pregătească să iasă și să se întoarcă la timp să se pregătească de petrecerea de diseară.
-Keith, te voi lăsa și pe tine să ai grijă de Tharn. Spuse Ares cu voce joasă, pentru că între Tharn, Danil și Keith el era cel care putea avea grijă de ceilalți în ochii lui Ares, dacă nu include și bodyguarzii.
-Da, nu-ți face griji, a răspuns Keith.
-Dacă vrei ceva, poți folosi cardul meu pentru a-l cumpăra, a spus Roman, de partea lui Danil și Tharn, oamenii lui le spuneau multe lucruri. Înainte de a-i lăsa pe cei 3 să stea împreună cu 6 bodyguarzi, câte 2 de fiecare parte a lui Román , Iván și Astro
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Roman d'amour⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...