-Ah.... sa auzit strigătul bărbatului. Împreună cu căderea la pământ pentru că a fost împușcat în coapsă, făcându-i pe bodyguarzii de pe partea lui Keith să se taie rapid pentru a-l opri.-Keith, ce mai faci? Danil, alergând în spate, îl întrebanful șocat pe Keith.
-Sunt bine si tu? l-a întrebat Keith pe Danil în urmă cu ceva timp. Odată cu mersul spre bărbatul de pe pământ.
-Sunt bine, puțin surprins, a răspuns Danil.-O să-i invit pe domnul Danil și pe domnul Keith să meargă mai întâi în sala de așteptare. Ne ocupăm noi, a spus unul dintre bodyguarzi. Pentru ca mai intai trebuie sa duca accidentatul la infirmerie pentru ca nu poate lasa sangele sa curga complet pentru ca va trebui investigat si de acum inainte.
-Da, a răspuns Keith, știind foarte bine că și Roman și Ivan întreabă despre asta. Pentru că la eveniment doi bodyguarzi îi duc pe Keith și Danil în camera lui Roman. Pentru a primi oaspeți și a vorbi despre muncă. Pe lângă faptul că i-am contactat pe amândoi pentru a afla. Ajuns în sala de așteptare, Danil s-a așezat pe canapea și a scos un oftat larg.
-Tocmai am dat peste o chestiune serioasă. Vin la navă ca să mă pot distra. Descoper că vor să mă omoare. S-a plâns Daniel. Keith a văzut că era un bar cu băuturi. Așa că îl întreabă pe bodyguard dacă poate bea. Așa că a turnat apă într-un pahar pentru Danil.
-Ați mai experimentat așa ceva înainte? Întrebă Keith curios.
-Anterior, am fost răpit pentru afaceri în călătoria mea în Thailanda, a răspuns Danil.-Hmm. Tocmai te-ai dus în Thailanda? De asemenea, plănuiesc să mă întorc și să-mi vizitez prietenii din Thailanda, a răspuns Keith.
-Vreau să merg din nou. Dar să nu crezi că va fi curând. Tocmai am făcut o mică răutate, a spus Danil cu un râs sec.
-Apropo, nu pari atât de entuziasmat. În plus, reacția ta este prea rapidă, a spus Danil uimit.
-Poftim, îți sunt dator, spuse Danil. Pentru că i-a mulțumit cu adevărat lui Keith din suflet. Ca l-a salvat
-Bine, răspunse Keith, exact când ușa dormitorului se deschise. Alături de Roman şi Ivan.
- Daniel, ce s-a întâmplat? Ivan a alergat la Danil. Apoi l-a apucat pe Danil și l-a întors pentru a-i face un examen fizic, Danil a zâmbit ușor.
-Nu e nimic. Keith m-a salvat la timp, a răspuns Danil. Roman s-a așezat pe canapea lângă Keith. În timp ce se uită și la Keith
-Şi tu? întrebă Roman încet.
-Sunt bine, a răspuns Keith cu o expresie relaxată.-Deci ce s-a întâmplat? a întrebat Roman, iar Keith i-a spus toată situația. Roman întreabă subordonații săi de bărbatul rănit, știind că bărbatul rănit a fost dus mai întâi la infirmerie, apoi dus în camera secretă a navei subordonații săi au dat din cap în semn de acceptare.
-Lăsați oamenii noștri să il investigheze. Cine la trimis? spuse Roman încet. Pe lângă returnarea abonamentelor.
-De fapt, mă întrebam. De ce a îndrăznit bărbatul să tragă în fața altor oameni de pe navă? În ciuda faptului că se află în mijlocul oceanului așa, a spus Keith.
-Chiar și în mijlocul oceanului. Dar dacă te pregătești bine să scapi, poți scăpa, a răspuns Roman. Keith ridică puțin din sprâncene.
-Și oamenii tăi nu verifică oamenii sau aduc arme înainte de a se urca pe navă? Continuă Keith.
-Am verificat bine. Secția de arme a permis unor grupuri armate să urce la bordul navei. Dar mai întâi trebuie să verificăm noi înșine. O să pun un anchetator să vadă cu ce grup se află tunerii la bord, a spus Roman, uitându-se la Keith cu ochi mulțumiți.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romantik⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...