Din ce clan esti? Nu te-a mai văzut niciodată, a întrebat direct Marco. Keith se lăsă pe spate în scaun, cu o expresie relaxată pe chip. Nu arăta niciun respect pentru Marco, din cauza aurei terifiante pe care o poseda Roman, pe care încă se putea simți confortabil în fața lui. .
-Îmi știi doar numele. Sunt doar o persoană obișnuită? răspunse Keith. Îl făcea să simtă că 2 romani stăteau acolo.
-Dar ar trebui să ne cunoaștem, apropo. Marco este vărul domnului Roman cum ar trebui să se cunoască oaspeții, a spus Rina cu o voce dulce care a venit cu un zâmbet amabil, Keith simți că femeia se preface. Aceasta
-Întâlnesc doar oamenii pe care vreau să-i cunosc, a răspuns Keith.
Danil s-a întors și i-a dat cu degetul mare în sus și a zâmbit, făcându-i pe Marco și Rina să se încordeze imediat. Marco era pe cale să deschidă gura împotriva lui Keith.
-Ce ai de gând să mănânci, comandă personalului, nu am timp de pierdut, am niște activități de făcut, a întrerupt Román.
-Te duci la pescuit? Atunci ia-o pe Rina cu tine, a venit singură, nu are prieteni, a spus imediat Marco când i s-a oferit ocazia.
-Unde a venit singură? Nu e cu tine? Și o să o părăsești? întrebă Roman în glumă.
-Am niște treburi de care să mă ocup.
Răspunse Marco ţeapăn. Keith nu-i deranjează interacțiunile lui Roman și Marco s-a așezat și a continuat să mănânce degajat.
-Vreo afacere pe nava mea? Întrebă Roma
-M-am întâlnit cu un prieten, așa că vom vorbi puțin despre muncă, a citat Marco.
-Rina, vrea să meargă cu tine odomnule Roman, garantez că nu-l voi deranja, Rina vrea să meargă cândva la pescuit, a implorat fata. Roman privi fața fetei fără expresie.
-Singurii care merg sunt bărbații? Nu ți-e frică să fii singura femeie? întrebă Danil supărat.
-Cu domnul Román, vrei să-mi fie frică? a răspuns Rina cu o privire naivă. Se preface că ignoră privirea supărată a lui Danil.
-Daca vrei sa mergi bine, dar mai intai nu sunt aici sa am grija de nimeni. Ai grija, a spus Roman, i-a raspuns rapid Rina. Pentru că îi era frică să nu meargă, s-a gândit că Roman ar putea avea vreun interes pentru ea. Altfel l-as fi respins.
-După ce mănânc, îți las doar 10 minute să te pregătești. Oamenii mei te vor duce ei înșiși la barcă, a răspuns Roman, căci a pus pe cineva să o ia pe Rina, să o observe și ea dacă există planuri și a făcut-o. Nu vreau ca ea să rătăcească singură. Într-un loc privat când Román a fost de acord. Marco a zâmbit puțin.
Apoi s-au așezat cu toții să mănânce împreună.
Când au terminat de mâncat, femeia s-a grăbit înapoi în camera ei să se pregătească. Marco s-a despărțit. Văzând că Roman o lăsase deja pe Rina să plece cu el, Roman a luat restul la barcă.
-Ești de acord cu fata aia să vină? Îl întrebă Jake pe Keith, nu cu voce tare.
-Sunt bine sau nu sunt bine? Are ceva de-a face cu mine. Apropo, domnul Roman si-a dat deja permisiunea, a raspuns Keith nonsalant.
-Păi, nu pare să-i placă, nu știu personal, nu o cunosc. Nu am avut niciodată vreo legătură între ei, așa că nu se plac. Cât despre Keith, oricum nu-i păsa.
-Am pus pe cineva să pregătească o undiță, ai vrea să vii să o vezi mai întâi? Roman s-a apropiat și a întrebat, făcându-l pe Jake să înceteze imediat să mai vorbească despre fată.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...