Capitolul 58

399 10 0
                                    

-Hmm, Tharn poartă o brățară EM? a glumit Keith, așa că Tharn s-a uitat înapoi la Keith.



-Cum sunt brățările electromagnetice, Keith? a spus Tharn, fără să pară serios, pentru că știa că Keith glumește.

Bratara pe care o poartă Tharn este din aur alb. Este o foaie de aproximativ 1 centimetru grosime și decorată cu diamante frumoase, dar au implantat un cip pentru a ține evidența acestuia pentru a fi descărcat trebuie să folosești deblocarea unui instrument special pe care Ares a păstrat-o. Alții care nu știu ar putea să o considere o bijuterie scumpă, înainte ca Tharn să se uite înapoi la Ares.



-Puteți merge oriunde doriți. Sunt cu debitorul, spuse Tharn, iar Ares se întoarse și îi făcu cu ochiul lui Roman înainte de a se îndepărta.



-Destul de bine, a glumit din nou Keith. Dar este într-adevăr frumos să te uiți la glezna albă a lui Tharn.



-Vrei una? Îi voi spune lui Roman pentru tine, a întrebat Tharn , Keith a râs.



-Nu propune nimic frate. Am văzut așa ceva. Probabil că și-a dorit unul cu siguranță, a spus Keith.

Apoi i-a zâmbit înainte de a-l ajuta pe Keith să pregătească mâncarea. Keith i-a mulțumit apoi. Tocmai am terminat de mâncat, s-au așezat să vorbească și au întrebat și despre injecții. Keith se așează și spune povestea pe care a trăit-o.



-Dacă întâlnești un incident ca Keith, sigur că ar muri, a spus Tharn.



-Nu, cred că P’Tharn are o naționalitate. Intuiția de supraviețuire este, de asemenea, mare, a răspuns Keith încrezător.



-Keith, te-ai gândit vreodată că este periculos să fii lângă cineva cu atâta putere? a întrebat Tharn.



-Ce e cu P’Tharn să fie cu Ares? P’Tharn crede că este periculos? a întrebat Keith.



-Te-am întrebat mai întâi, Tharn a revenit imediat la Keith.



-Știu deja. Că fiind o persoană a domnului Román cu siguranță voi întâlni multe lucruri periculoase, înainte să fi întâlnit multe împușcături, capcane, atacuri, dar din moment ce fiul este lângă el, trebuie să accept. Da, cine ar fi crezut că am putea ajunge să iubim mafia? Pentru că a fi cu el este periculos. Keith și-a spus părerea.



-Ohhhh



-Ce e cu P’Tharn? Cum merge cu Ares? Keith a pus câteva întrebări.



-De fapt, înainte de asta, s-au întâmplat multe lucruri... Apoi Tharn a povestit totul fără să-l ascundă pentru că a crezut că Keith era o persoană obișnuită. Mergând așa cum l-ar înțelege pe Tharn într-o anumită măsură, pe de altă parte, Tharn avea încredere în Keith, deși s-au întâlnit și au vorbit doar de câteva ori, dar Tharn știa că Keith era o persoană de încredere .



-Acum înțelegerea a fost ajustată. E bine, nu? a întrebat Keith.



-Hm, el este bun, dar m-am săturat de oamenii cărora le place să se apropie de el, asta e enervant. Cred că Keith, ești foarte norocos să-l cunoști pe domnul Roman care pare uman. Tharn se dezbrăcă cu o voce întunecată, dar keith știa foarte bine că cealaltă parte nu era supărată sau nemulțumită de Ares în mod serios.



-Așa este. Dacă l-aș cunoaște pe domnul Ares, probabil m-aș lupta în fiecare zi, a spus Keith râzând.



-Vreau să mă lupt și eu cu el. Sunt blocat în luptă. Nu pot lupta, a spus Tharn zâmbind fără să o iau în serios.



Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum