-Deci cum a ajuns cunoștințele lui tati pe barcă? Keith a cerut să schimbe subiectul.
(-Secret oficial) a răspuns Michael Keith chicoti puțin.
-Cum poate fi un secret? Acum că îl știu, si-a bătut joc Keith de Michael.
(-De ce simt că eviți să vorbești despre Roman?) a întrebat Michael instinctiv.
-Tata, sunt pe barca lui. Lasă-mă să barfesc despre proprietarul bărcii. Nu știu dacă există camere de supraveghere pe undeva, a spus Keith în maniera lui normală. Tatăl său vitreg era puțin tăcut.
(-Păi dacă e ceva urgent, poți să mă suni imediat, și stai departe de Roman nu vreau Să te rătăcesti) îl mustră Michael cu îngrijorare pe fiul său vitreg.
-Da, revin peste cateva zile raspunde Keith. Înainte de a incepe sa vorbească despre mama lui, putin mai general si închide, Keith a răsuflat usurat.
Inainte sa se aseze sa se gândească la Roman, știa că Roman făcea afaceri ilicite împreună cu afaceri legitime Keith era convins că Roman era cu siguranță implicat în comerțul cu arme ...Dar traficul de persoane Keith încă nu este sigur dacă să-și creadă propria intuiție Keith crede că Roman probabil nu a fost implicat în traficul de persoane. ..., Dar ce l-a făcut ca guvernul să-l suspecteze pe Roman? Că Keith este mai suspicios.
- Oftatt, nu e treaba mea. Doar sunt aici să ma odihneasc, înainte ca Keith să-și dea seama că nu era treaba lui. Așa că a încetat să se mai gândească și s-a odihnit.
🐅....🐅
-Sunteți voi băieți? Sunt eu și Rina? Marco a strigat cu voce tare în timp ce subalternii lui Roman escortează grupul lui Marco în cameră.
-Știu, altfel, cum aș putea fi subordonatul șefului? Noris, un bărbat înalt, răspunse cu o voce calmă.
-Când știi de ce nu ne duci într-o cameră mai bună! Marco a continuat să țipe, când și-a văzut propria cameră.
-Această cameră este considerată foarte bună. În plus, ati venit fără invitație. Și fără avertisment. Care cameră crezi că este mai bună? Nu este disponibilă. Odihnește-te sau Întoarce-te, a spus Noris, fără prea multă teamă de Marco, pentru că nu avea decât un șef și acesta era Roman, și cu atât mai mult cealaltă parte este inamicul șefului său căruia îi place să-i faca probleme.
-Ce? Marco era pe cale să continue să țipe, dar Rina îl apucă de braț.
-Nu-i nimic Marco, Rina se poate odihni, i-a spus dulce fata lui Marco.
L-a făcut pe Marco să se oprească imediat. Dar încă mai era ceva mârâit
-Unde este domnul Roman? Când pot să mă duc să-l văd? Femeia s-a întors spre Noris zâmbind. Ea crede că orice bărbat care o vede ar trebui să adoarmă dar nu cu Noris. Noris încă o privea cu ochi reci.
-În acest moment, șeful este foarte ocupat. Nu sunt sigur dacă îl vei vedea. Din moment ce voi, băieți, ați venit mai întâi aici pentru odihnă, nu ne cerem scuze, a spus Noris înainte de a încuviința celorlalți subordonați să plece.
-Roman nu a văzut-o deloc pe Rina. Această situație nu poate fi folosită. Nu trebuie să-i spui bunicului să aibă grijă de asta, a spus Marco indignat.
-Nu contează că am venit și noi neanunțati. Să ne odihnim mai întâi? Să aruncăm o privire mai târziu ,a spus femeia zâmbind.
-Bine, Rina, du-te să te odihnești, răspunde Marco, înainte de a o trimite pe Rina în cameră, deoarece nu a intrat imediat în camera ei, ci se întorcea către propriii subordonați care urmaseră doar 2 persoane.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Любовные романы⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...