Fata clipi când Noris o apucă. A lovit-o cu piciorul în picioarele lui Noris până când Noris a fost puțin surprinsă pentru că purta tocuri înalte, făcându-i tăierea vârfului călcâiului în stomacul lui Noris și asta la făcut pe Noris să știe că cealaltă persoană era un asasin profesionist din cauza tocurilor pantofilor ei.
Era o lamă ascunsă și lama îi tăia stomacul până când mantaua i se sfâșie, în mijlocul tumultului celorlalți.
Când îl bătea pe Noris, fata a scos pistolul ascuns sub fustă, dar Dante a intervenit.
Secretara lui Roman se certa cu fata, făcând ca fata să nu găsească ritmul să-l împuște pe Roman în timp ce Roman stătea și privea femeia. Femeia și-a lăsat scaunul să lucreze fără să simtă prea multă anxietate, în timp ce ceilalți directori au părăsit sala de ședințe.
Abilitățile fetei sunt destul de bune, dar în ochii lui Roman, fata nu poate concura cu Noris și Dante, fata este slabă așa că poate este puțin mai agilă.
- Nu mai juca, spuse Roman obosit. Dante și Noris s-au uitat unul la altul înainte de a alerga repede să o încuie pe fată și să o țină de pământ.
-Lasa-ma sa plec! a strigat femeia. Roman s-a îndepărtat și s-a oprit în fața fetei.
-Cum îndrăznești să intri singur în bârlogul tigrului? Ce te face atât de sigur că poți să mă omori și să scapi ușor de aici? întrebă Roman cu răceală. Fata și-a ridicat privirea spre Roman înainte de a simți un fior curgându-i prin corp când a văzut ochii lui Roman privind în jos, însă tânăra nu a răspuns pentru că se gândea la o modalitate de a scăpa.
Dacă trebuia să ghicesc, primul plan a fost să mă otrăvească. Și dacă asta nu funcționează, o să mă loveasti în față, nu?, a întrebat Roman.
-Șefule, îl strigă Noris pe Roman, sugrugând femeia, fiind contactat că a fost găsit tatuajul asasinului independent. Acest grup îi era foarte familiar lui Roman și nu credea că cineva va îndrăzni să-l atace atunci când el și acest grup se cunoșteau.
-Nu cred că echipa de testare ar îndrăzni să-și asume slujba de a mă ucide. Dacă ar fi să ghicesc că ai fi un ciudat, ai lua postul fără știrea echipei, a spus Roman, îndemnând-o pe femeie să vorbească privind-o in ochii un pic când Roman a spus că totul era bine.
-Dacă nu mă înșel, Test i-a pedepsit. Dar aici e o fisură, a spus din nou Román.
-Dante, sună-l pe Babala pentru mine, a spus Roman, făcându-o pe tânără să transpire când a aflat că Roman îl cunoaște pe fondatorul Testului Dental, apoi s-a conectat rapid cu Roman când celălalt capăt al firului a răspuns chemării lui Dante. Roman să continue conversația.
-Eu sunt, Roman, spuse Roman.
-Tocmai am găsit unul dintre șobolanii tăi murdari. Ar putea fi un șobolan căruia îi place să iasă din cușcă și să fugă la compania mea... Nu-i nimic, nu e mare lucru, nu mă interesează. Mă întrebam dacă ai putea să iei acest soarece și să lucrezi singur la el sau vrei să mă ocup eu de asta? Hmm, bine, vino să-l iei, te las să vorbești cu oamenii mei în continuare..... . bine,cu oamenii mei mai departe..... Bine, ne vedem mai târziu, Roman a încheiat apelul și i-a întins telefonul lui Dante.
-Vin să o ia pe această femeie, poți să aranjezi o poziție de transfer, a spus Roman, înainte ca Noris să-și lase restul gărzilor de corp să preia conducerea, în timp ce femeia continua să iasă din sala de conferințe.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...