Capitolul 28

323 17 1
                                    


Când îi anunță pe toată lumea, Roman îl duce pe Keith în dormitorul lui ca să se poată odihni.

-În seara asta vom lua cina la părinții mei. Acum te poți odihni în pace, a spus Román. Keith se uită curios în jurul camerei spațioase a lui Roman.

-Serios, câte zile dormi aici într-o lună? Întrebă Keith curios.

-În general, este o săptămână, dar în unele luni, sunt momente când nu mă întorc la culcare, a răspuns Román. Keith dădu din cap în semn de recunoaștere. Pentru că poți presupune că Roman trebuie să călătorească mult, să aibă un penthouse sau case în multe țări.

-Le-ai spus părinților tăi? M-ai adus aici? Întrebă Keith.

-Ei bine, le-am spus că voi aduce oameni importanți să se întâlnească. Dar nu am spus cine este. Le spun mai târziu, a răspuns Román.

-Probabil nicio dramă, dându-mi bani să mă despart de tine, s-a prefăcut că întreabă Keith zâmbind.

-Dacă este adevărat, vei lua banii și vei termina cu mine? Întrebă Roman, întâlnindu-i ochii lui Keith. Keith chicoti ușor.

-Depinde dacă îmi dai mai mult decât îmi dau părinții tăi. Dacă dai mai mult, eu sunt cu tine, nu voi renunța, a răspuns Keith, la care Roman știa că Keith doar glumea, din moment ce rar se întâlnea cu Keith ,acesta cu greu accepta banii lui ,trebuia să îl forteze sa accepte ceva.

-Huh, am mai mult pentru tine decât părinții mei, a răspuns Roman.

-Apropo, nu i-am pregătit niciun cadou mamei tale, a spus Keith amintindu-și că își dorea suveniruri din Thailanda, dar cu faptul că Roman la adus-o aici nu a cumpat nimic.

-Bine, nu le pasă Roman Spuse, Keith dădu din cap. Înainte ca Roman să-l lase să se odihnească pe Keith, a continuat să vorbească cu subalternii săi, Keith s-a uitat la spatele lat al iubitului său, care a părăsit camera și a simțit un pic de simpatie că un șef nu este întotdeauna confortabil cu totul sau cu toată lumea.

Privindu-l pe Roman, Keith a văzut că cealaltă parte călătorea și muncea,si ziua si noaptea si dormea doar câteva ore.

Keith s-a întins pe patul larg și a scos un mic oftat. A recunoscut că a fost în secret puțin încordat, întâlnindu-se în seara asta cu părinții iubitului său pentru că nu știe care sunt temperamentele lor.

Oare acceptă faptul că singurul lor copil este într-o relație de același gen? Gândindu-se la asta, s-a gândit la proprii părinți. Keith ridică telefonul și l-a predat. Și-a amintit că de când a ieșit din bastionul gloanțelor, încă nu și-a sunat părinții, Keith untenționează să spună că îl va lua pe Roman cu el.

(-Încă în viață) se auzi o voce înăbușită a lui Michael. Keith a râs.

-Sunt tata, altfel cum as putea sa-l spun tata? a răspuns Keith.

(-Înainte de a vorbi cu mine,  vorbește mai întâi cu mama ta, plângându-se că nu ai mai contactat de câteva zile), a spus Michael. Înainte de a preda telefonul mamei lui Keith pentru a vorbi, Keith a vorbit o vreme cu mama lui, plângându-se puțin înainte de a vorbi din nou cu Michael.

(-Unde ai fost?) a întrebat Michael.

-Rusia, China, Japonia, acum în America, a răspuns Keith, fără să-i pese că tatăl său vitreg va spune FBI-ului informațiile de care aveau nevoie pentru a găsi turela cu glonț.

(-Unde te duci acum?) a întrebat Michael înapoi.

-Continuu cu mama și tată, a răspuns Keith. Michael era tăcut pentru o clipă.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum