Capitolul 15

414 20 5
                                    

Keith se află pe insula secretă a lui Roman de o săptămână. Román încearcă să-și determine subalternii să facă activități, astfel încât Keith să nu se plictisească, mai întâi Román a părăsit insula pentru a vorbi despre un loc de muncă. Dar se întoarce la cină cu Keith în fiecare zi.

Ca și activitățile de astăzi pe care Keith le-a prezentat bodyguarzilor lui Roman. Este să împuști cu arme de paintball pe insulă. Keith îi spusese lui Roman despre asta înainte, iar Roman a trimis pe cineva să-i aducă echipament de protecție. Ceea ce îl face pe Keith să fie obsedat de bogățiile rapide ale lui Roman.

Dar nu a spus nimic pentru că cealaltă parte a făcut-o pentru a-i face plăcere.
Keith a împărțit oamenii în două echipe de 5 persoane, răspândite prin pădurea insulei, dar nu este departe de casă și a instruit pe toți să nu-și țină mâna. Toată lumea a răspuns imediat, jucând de data aceasta nu doar pentru distracție.

Cât despre Román, el se așează și el să lucreze în continuare și se uită prin CCTV. Aveți camere instalate în jurul insulei. Iar în interiorul pădurii periodic pentru securitate maximă.

-Oamenii noștri par mai relaxați, i-a spus Noris lui Román.

-Este bine sau rău? întrebă Roman.

-Este bine pentru că nu se stresează. Se pot relaxa, dar trebuie să fie atenți, a răspuns Noris, Roman dadu din cap.

-La ce oră vine Travis? Întrebă Roman, după ce a aranjat ca Travis să vorbească despre muncă.

-Este aici de 20 de minute, a răspuns Noris, iar Nathan s-a dus să vadă construcția de nave în locul lui Roman. Travis a sosit curând. Și a venit să discute despre munca cu Román la birou

-Domnule Keith? Întrebă Travis. Când treaba este gata

-Alerga prin pădure, răspunse Roman, făcându-l pe Travis să ridice o sprânceană nedumerit. Înainte de a se întoarce spre Noris

-Joacă paintball în pădure cu oamenii noștri, explică Noris. Acest lucru l-a lăsat pe Travis puțin confuz.

Roman i-a permis lui Keith să joace așa ceva pe propria sa insulă secretă. Noris, care stătea cu mâinile încrucișate în fața lui Împletit în secret degetele propriei mâini este un cod secret trimis lui Travis. Asta l-a făcut pe Travis să înțeleagă. Că Roman și Keith sunt împreună, așa că nu il surprinde că Roman îi face plăcere lui Keith.

-Șef, în trei zile, șeful trebuie să meargă în Mexic, îi amintește Travis despre programul lui Roman. Roman oftă ușor și apoi se rezemă de scaun.

-Eşti pe cale să mă avertizi. Trebuie să-l trimit pe Keith acasă? Întrebă Roman și Travis dădu din cap.

-Atunci spune-i căpitanului nostru să inspecteze avioanele și să se pregătească doua zboruri , a răspuns Roman.

Travis știind imediat că un avion îl va duce pe Roman în Mexic, iar celălalt îl va duce pe Keith la Geneva.

-Voi informa oamenii noștri, a răspuns Travis.

-Nathan este ocupat? Crezi că poate să o facă singur? întrebă Roman

-Slujba din prim-plan este destul de ocupată. Ar fi bine dacă altcineva ar putea ajuta, a răspuns Travis în timp ce se uita la job.

-Sună-l pe Chimera să-l ajute pe Nathan spuse Roman. Făcându-l imediat șocat pe Travis.

-Șefule, Chimera lucrează pe partea opusă a lui Nathan ,a spus Travis, pentru că Roman separă oamenii pe care îi va folosi de ambele părți, adică partea care funcționează pe partea bună și cealaltă care va lucra pe partea întunecată. În colțul unde nimeni nu poate vedea.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum