Capitolul 46

395 17 3
                                    


-Nu-ți pasă de bunătatea femeilor frumoase, a spus Keith.

-Ma interesează mai mult băiatul drăguț de lângă mine, a răspuns Roman, ceea ce îl face pe Keith să râdă la cuvintele drăguțe pe care le spune iubitul său.

-Serios, înainte să mă întâlnești, ai respins mereu oamenii care te-au abordat așa, sau pur și simplu i-ai respins în timp ce erai cu mine? întrebă Keith curios în timp ce se așeza să mănânce mâncarea pe care o adusese.

-Îi resping pe toți, a răspuns Roman categoric, făcându-l pe Keith să ridice imediat o sprânceană.

-Dar ai avut un partener, nu? Întrebă Keith, fără să se gândească prea mult la asta pentru că este doar trecutul.

-Cu partenerii mei,  luau legătura cu mine și atunci ne putem înțelege, și gata, s-a terminat și apoi plecăm a răspuns Román de parcă nu și-ar fi putut face griji pentru trecut.

-Nu te-ai gândit să te întâlnești cu nimeni sau să-ți întemeiezi o familie. Serios, cu cineva? întrebă Keith curios. Roman are aproape 40 de ani, chiar nu avea iubit? Nici măcar nu există o familie cu copii, dar Roman rămâne singur până îl întâlnește pe Kieth.

-După cum poti vedea, mi-am petrecut viața atârnând de un fir plina de pericol. Există dușmani atât în lumină, cât și în întuneric, iar persoana care poate să stea cu adevărat lângă mine trebuie să fie cineva care nu se teme nici măcar în față de pericol, cineva care supraviețuiește, Si sa fie bun in toate situatiile, pentru a nu se lasa purtat de diversi stimuli și cel mai important, sa fie sincer cu mine, a spus Roman pe un ton serios în timp ce se uita la Keith, Keith, care l-a ascultat, a tăcut o clipă, s-a gândit la consecințe. Dacă Keith nu era prea egocentric, se gândește că  cuvintele spuse de Roman, se referea la el.
-Și așa am venit să te văd, a continuat Roman, după ce Keith se gândise deja.

-Ai atât de multă încredere în mine? Nu ți-e teamă că te voi trăda?, a întrebat Keith sceptic, recunoscând că s-a simțit bine, că Roman are așa mare încredere în el.

-Keith, dacă ai fi avut de gând să mă trădezi, ai fi făcut-o cu mult timp în urmă, și sunt sigur că o persoană ca tine îți iubește demnitatea, nu te poți considera un trădător, a răspuns Roman.

-Ei bine, este adevărat, a răspuns Keith, ceea ce a spus Roman este adevărat.

-Dar dacă într-o zi vei întâlni pe cineva care seamănă cu mine, persoana de lângă tine va fi la fel ca mine și mai bună decât mine. Te-ai răzgândi?, a continuat Keith, recunoscând că i s-a făcut pielea de găină la întrebare, deși el însuși a întrebat..

-Nu-mi plac oamenii drăguți, a răspuns Roman, făcându-l pe Keith să se agite puțin, înainte de a-și miji ușor ochii spre Roman

-De ce simt că îmi spui, că sunt o persoană rea? a întrebat Keith, iar Roman a râs.

-Nu fi supărat. Pentru că sunt rău cu tine, a spus Roman, ceea ce l-a făcut pe Keith să râdă.

-Scuze bune. Cei doi s-au așezat să mănânce și au vorbit o vreme. Până atunci după ce au intrat în avion, cei 2 s-au ridicat imediat și au părăsit camera, cei 2 tinere nu au reușit să ajungă la Roman și Keith.

-După ce toți s-au urcat în avionul privat, și-au găsit locurile, s-au așezat și și-au legat centurile de siguranță, avionul a decolat și s-a îndreptat direct spre Phuket. Călătoria durează aproximativ 1 oră și jumătate, Keith se joacă pentru a nu se plictisi în avion în timp ce Román vorbește cu Valco, care locuiește în Statele Unite, prin semnalul satelitului până aterizează avionul.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum