Bab 1-Erine :)

5.9K 372 11
                                    

Kaki Jackson hanya terseliuh sahaja,memandangkan dia lelaki,dia boleh jalan sebab di kuat.

Erine dan Jiya berjalan sekitar sekolah."Nah...ini taman sekolah kita.Erine boleh lihat pemandangan kat sini"

"Wahh..cantiknya!!"

"Jiya!!"panggil seorang perempuan berambut toncang.

"Ren!!"mereka berdua bertemu.

"Ren-ahh,ini pelajar baru.Nama dia Erine"kata Jiya.

"Hai"kata Ren.Erine membalasnya dengan senyuman.

"Korang berdua buat apa kat sini??"

"Erine kan budak baru,mesti kita tunjukkan sekolah kita yang cantik"jelas Jiya.

"Ouhh...nak join??"

"Jomlah"

"Erine!!Nak tahu tak sekolah ni ada Tasik!!Jom lah pergi kat sana"kata Ren dengan Riang.

"Yeke?"

"Tasik tu memang cantik!Jom lah!!"kata Ren lalu menarik tangan Erine.Jiya hanya ketawa melihat Ren seperti kebudak-budakkan.

Mereka bertiga datang ke tempat tasik tersebut.Terdapt pasangan kekasih juga ada di situ."Wahh...cantiknya tempat ni"

"Erine!Jiya!!"panggil Ren yang jauh dari mereka berdua.

"Wahh...ada pondok!!"jerit Erine.

Erine dan Jiya pergi ke pondok tersebut.Ren duduk di situ dengan senyuman manis.

"Pondok ni,kita bertiga punya"kata Ren.

"Betul ke??"

"Betul,pengetua beri kat Ren"kata Jiya.

Mereka bertiga duduk sambil borak kosong."Erine,dengar cerita kau dari sekolah lelaki??Betul ke??"

"Ha'ah.Aku sebernanya mahu cari kembar aku kat sana dan terpaksa menjadi lelaki"

"Kau tak takut ke duduk kat sekolah lelaki?"

"Pada mulanya takut,tapi kembar aku dan aku sama bilik dan kelas.Jadi tak lah takut sangat"

"Kenapa kau duduk sana??"

"Yang pertama,mahu mencari kembar lelaki aku dan yang kedua,aku mahu menjadi seorang lasak"

"Habistu,pelajar lelaki kat sana tak tahu ke??"

"Hanya cikgu disana sahaja tahu kerana pengetua disana ialah pak cik saudara kami"

"Kat sana pasti ramai lelaki yang kacak kan???"kata Ren.

"Gatal"

"Hehe..."

"Jomlah masuk ke kelas,nanti lambat"

Erine berjalan masuk kelas barunya.Pintu kelas di buka.Semua mata tertumpu kearah Erine dan matanya tertumpa pada 7 lelaki yang dia kenal.

"Ye,kamu nak apa??"tanya guru mengajar.

"Ouhh...saya pelajar baru kat sekolah ni dan juga pelajar kat sini"

"Okay,silakan perkenalkan diri kamu"

"Hai,saya Kim Ye Rine(Hentam je nama dia,hahah)Tapi panggil saya Erine"

"Kamu boleh duduk sebelah Jung Eunji(Apink)"Erine akur.

"Hai,Erine.Saya Eunji"

"Hai"mata Erine memandang kearah 7 pelajar lelaki dengan senyuman sinis.

JB melihat Erine memberikan senyuman sinis."Kenapa budak tu satu kelas dengan kita?"bisik Jackson dari belakang.

"Tak pe..."

Tomboy Girl (Got7 Fanfic)Where stories live. Discover now