Erine sedang membuat kerja matematiknya. Dia mahu menyiapkan ketika guru belum masuk kelas. "Wuuu~ tak siap kerja!!" ejek Youngjae.
"Senyaplah! Aku tengah buat kerja!!" marah Erine. Rambutnya diikat dua kerana dia rimas apabila rambutnya tidak diika.
"Macam gajah aku tengok" ejek Bambam ketika masuk kelas melihat rambut Erine diikat dua.
"Terima kasih, binatang kesukaan aku gajah" balas Erine.
"Patutlah rambut dah macam telinga gajah" Jackson menyelit.
"Ambik ni!!" Erine menghempuk buku teks yang tebal hinggap dikepala Jackson. Puas hati melihat Jackson merengek.
"Adeiihh... Sakit!!" Jackson memegang kepalanya yang sakit.
"Tahu sakit"
JB melihat Erine. Dia membaca artikel tentang BTS dibelasah teruk oleh seorang perempuan. Dia masih tertanya-tanya, siapa yang berani lawan BTS? Perempuan pulak tu... Tak mungkin Apink! Adakah Erine???
Namjoo berlari masuk ke dalam kelas. Diikuti dengan Eunji. "Korannnngggg!!!!" jerit Namjoo. Semua mata memandang Namjoo. Perasaan ingin tahu dilekatkan dimuka.
"Malam ni!! Ada PESTA MAKANAN kat Pekan XXX" jerit Namjoo.
"Yess!! Pesta Makanan!!!" sorak GoT7.
"Makanan!! Makanan!! Makanan!!" jerit Jackson.
"Yeahhh!! Makanan!!!"
"Wohooo!!!"
"Tak sabar nak makan banyak-banyak!!"
"Jackson, kau kan tengah diet. Mana boleh makan banyak-banyak" Junior menepuk perut Jackson. Muka Jackson berubah menjadi sedih. Dia dalam pantang larang dengan makanan. 'Semua makanan perlulah seimbang' bak kata Junior,eomma of Got7 yang menjaga kesihatan anak-anaknya.
"Alahh..."
"Erine, pergi tak pesta makanan malam ni?" tanya Hayoung pada Erine yang sibuk menyiapkan kerja sekolahnya.
"Entahlah! Rasanya tak kottt...." jawan Erine.
"Rugilah tak pergi!! Kalau kau pergi memang best giler!! Semua makanan murah-murah je!! Jomlah pergi" Hayoung cuba memujuk Erine.
"Alahh... Aku penatlah nak pergi!!" Erine cuba menolak.
"Plisss...." Hayoung membuat muka comelnya.
"Aisshhh...." Erine menolak muka Hayoung jauh dari pandangannya.
"Alahh.... Erine! Rugi je kau tak pergi" kini giliran Chorong.
"Tahhh.... Rugi je!!" Eunji menyelit.
"Aishhh...." Memandangkan semua membuatkan muka comel di depannya. Muka comel tak boleh tolak.
"Yelahh...." balas Erine terpaksa.
"Mana Bomi ni? Tak masuk kelas lagi? Cakap cari cikgu? Cari cikgu atau lepak?" Chorong risau dengan Bomi kerana Bomi sendiri cakap dia mahu mencari guru.
"Tunggulah sekejap... Mungkin dia pergi tandas ke?"
"Weyhhh.... Korang dengar cerita BTS mahu mencari mangsa mereka lagi. Dengar cerita mereka mencari mangsa, ketua kelas dari sekolah ni. Tak tahu kelas mana. Aku risau mangsa mereka ialah Bomi" kata Chorong.
"Hmm... Tulah! Aku risau mereka menjadikan kita semua mangsa mereka. Tetapi Mangsa utama mereka adalah Erine" Eunji memandang Erine.
Erine terdengar namanya disebut. Tetapi diendahkan. Dalam hati, dia memang risau jika kawan-kawannya dijadikan mangsa BTS yang kejam tak kira Apink atau Got7, mereka tetap rakan Erine.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...