"Apa korang berdua kat sini??"tanya Jiya.
"Jiya"mereka berdua terkejut akan kehadiran Jiya.
"Takde papelah.Jom duduk bersama" ajak Erine.Jiya duduk sebelah Erine.
"Erine,aku tahu sama ada Mark atau JB yang beritahu kan??" tanya Ren dengan nada sedkit marah.
"Taklahh...."
"Aku tahu.Kau tak perlu nak tipu aku"
"Umm....Korang berdua cite pasal ae ni??Nak dengan jugak!!"Jiya menyampuk.
"Sudahlah,aku nak pergi dari sini"Ren pergi meninggalkan mereka berdua.
Jiya mahu ikut Ren namun dia kena tahan oleh Erine."Jiya boleh cerita tak tentang Ren sebelum kedatangan aku"
"Kau dah tahu??"
Ren menggenggam tangannya menahan marah. 'Aku tak sepatutnya marah kat Erine.Dia tak bersalah'
Sekali dia terlanggat orang yang fia sangat mengenalinya,JB sehingga terjatuh. "Woii!!Kau ada mata tak?!!" bentak JB.
"Perangai tak ubah seperti dulu!!" marah Ren.
"Ren"panggil JB dengan perlahan
"Kau yang cerita semuanya kat Erine kan??" marah Ren.
"Apa maksud kau??" tanya JB.
Ren hanya menahan marahnya dan niatnya mahu pergi."Woii!!Sebelum pergi tu,tolonglah aku bangun.Dahlah tak cakap minta maaf" jerit JB apabila Ren berjalan meninggalkannya.
"Woii!!! Budakk Tomboy!!" jerit JB lagi sekali.
Nampaknya api kemarahan Ren sudah marak.Dia tidak dapat menahan kemarahannya.Dia patah balik dan pergi kearah JB masih terduduk.
Ren menghulurkan tangannya.JB terkejut melihat Ren menghulurkan tanggannya lalu mencapai tangan Ren.Ren tersenyum sinis. Dia menggenggam tangan JB dengan kuat dan tidak mahu melepaskannya.
"Ahhh....sakit! Sakit!!"raung JB. Kini pergelangan tangannya digenggam kuat.
"Sudah berapa lama aku nak cakap dengan yang,jangan panggil aku Tomboy.Aku dah berubah!!" Ren menggenggam lagi kuat.
"Ren, aku minta maaf.Aku takkan panggil kau Tomboy lagi!!"
"Ren!!"panggil Erine apabila melihat Ren membuli JB.
Dalam masa yang sama Mark dan members Got7 turut masuk campur.
"Wahh! Wahh!! Tengok tu,pasangan couple kita dah bersama" usik Jackson."Sweet gitu~" kata Junior.
"Dah Ren,jangan buat JB lagi" Mark menarik tangan Ren dari digenggam.
"Ke kau yang beritahu Erine??!!" Mata Ren memandang tajam Mark.
Ren melepaskan genggamannya dari JB dan tangannya mula pergi kearah Mark. Mark sudah tidak boleh pergi mana-mana kerana belakangnya ada tasik.
"Ren,dah lah tu!!" jerit Erine.
"Erine,kau jangan masuk campur ketika Ren tengah marah.Tangan dia akan bunuh sesiapa sahaja" Jiya memberi amaran.
"Bunuh orang??" Erine memandang Jiya dengan pelik.
"Cuba tengok JB" kata Jiya.
Erine melihat JB yang kesakitan dipergelangan tanggannya kerana pergelamgan tanggannya mempunyai urat dimana darahnya tersekat ketika Ren menggenggamnya.
"Tapi aku kena tolong Mark dari tangan Ren" Erine pergi kearah Ren dan Mark.
"Mark,aku ingatkan kau boleh diharap"
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...