"Tak guna!! Kita mana boleh kalah dengan Got7!!" geram melihat Got7 mendahului dari mereka.
"Macam mana mereka boleh pandai main??" bisik hati Jin sambil melihat setiap seorang members Got7.
"Korang kita perlukan tenaga korang! Jangan biarkan Got7 mendahului kita!! Ni cerita pasal maruah BTS. Malu kita apabila dapat tahu BTS kalah dengan Got7" RapMon memberi kata-kata semangat.
"Jungkook, kenapa dari tadi kau diam je? Tak ada semangat langsung nak lawan!" Jhope perasan Jungkook langsung tidak ada semangat untuk bermain.
"V, kau dah okay belum? Badan kau makin sejuk dah... Eloklah tu" ujar Jimin sambil mengecheck suhu pada badan V. V lemah kerana dia demam tetapi dia tetap bertenaga seperti V.
"Jungkook, kalau ada masalah. Beritahu kitaorang tau" kata Jhope sambil memandang Jungkook. Jungkook hanya menunduk.
"Ummm.... Korang, boleh tak kalau kita teruskan permainan? Saya dan Jin nak balik ni" kata Hoshi. Got7 dan BTS kembali kepada permainan.
"Got7 dapat mata lebih, so Got7 mulakan dahulu" diberi bola kepada JB sebagai center. JB bermain dengan bola tersebut.
"Sedia satu, dua, PRETTT....." dengan pantas JB memberi bola kepada Junior dan Junior menangkap dengan tangkas. Dia cuba memberi kepada Mark tetapi malangnya, Jimin menghalang Mark dengan merampas bola dari Mark.
Dia memberi kepada Suga kerana Suga tiada sesiapa menjaganya. Suga berlari mendapatkan Jin dan Jhope. "Aku takkan berikan korang menang. Dendam aku terhadap Kim Ye Rine masih tersisa" kata hati kecil Jin.
Suga memberi bola kepada Jhope dan Jhope cuba menjaringkan bola. Ketinggian Yugyeom boleh menghalang Jhope. Jhope mencuba memasukkan dengan melompat dan membaling bola.
Yugyeom dapat menghalang Jhope. Bola jatuh namun dapat ditangkap oleh Jin. Jin melompat dan berjaya masuk ke dalam jaring.
BTS sorak gembira.
Nampaknya BTS mengeluarkan bisa mereka selama mereka simpan. Mereka semua bermain dengan elok dan bersemangat.
Begitu juga dengan Got7, mereka mahu bebas dari BTS. Mereka bersemangat main basketball. Hyung line tidak mahu melihat Dongsaeng line sedih kerana kalah. Mereka akan berusaha mencapai kemenangan.
Got7 makin lemah bermain basketball kerana mereka dah menghabiskan tenaga mereka sebelum perlawanan akhir. BTS pula menggunakkan masa yang ini untuk kalahkan Got7.
BTS jaguh dalam sukan dan semua permaianan terutama sekali Bola keranjang. Permainan kegemaran mereka.
Got7 juga ada yang jaguh dalam sukan. Iaitu Mark dan Jackson. JB dan Youngjae juga jaguh dalam semua permainan. Junior jaguh memasak. Bambam pula, jaguh dalam bab fashion. Yugyeom, si maknae suka ketawa mendengar lawak Jackson.
Sudahlah!
Author malas mahu panjang-panjangkan lagi cerita ni! Author skip part diorang main dan author akan beritahu siapa pemanang dia."Terima kasih, Hoshi!!" Jimin melambai kearah Hoshi. Hoshi menoleh belakang dan balas lambaian Jimin.
"Bye, Jin!!!" semua members BTS mengucapkan 'selamat tinggal' pada Hoshi dan kucing kesayanganya,Jin.
"Bye, Hoshi!! Bye! Jin!!" Got7 juga mengucapkan 'selamat tinggal' kepada Hoshi. Hoshi membalas lambaian mereka semua.
"Meowww!!" jerit Jin.
"Bye, Jin!!" mendengar suara comel Jin mengiau, semua orang jatuh cinta.
"Jin lain kali jangan masuk buku lainlah! Suka hati je keluar dari buku Seventeen Wars masuk dalam buku ni untuk jumpa Jin! Geram betul aku dengan kau!!" marah Hoshi pada kucing dia.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...