Chapter BTS: (Part 2)
We want GOT7Setelah membayar bil makanan Yugyeom dan Bambam. Suga mula berlari selaju yang mungkin mengejar Yugyeom dan Bambam.
Ketika itu,
Di dalam whatapps Got7
Bambam Cutie
KORANG!!!! JANGAN KELUAR RUMAH!! BANGTAN BOYS AKAN KEJAR KITA!! SELAMATKAN DIRIYugyeom Maknae
JANGAN SESEKALI TERSEREMPAK DENGAN BTS. MEREKA MAHU SESUATU! KAMI BERDUA BARU SAHAJA JUMPA SUGA!! HATI-HATI!Yugyeom dan Bambam berhenti seketika kerana penat berlari. Mereka sempat pergi ke kedai runcit untuk membeli air minuman. "Bam, apa kata kalau kita balik terus" cadang Yugyeom.
"Yelah... Lebih baik duduk rumah daripada terserempak dengan Suga"
Bambam setuju dengan idea Yugyeom."Ahhh.... Korang nak balik dah ke?" Suga juga turut membeli air bersama mereka berdua. Yugyeom dan
Bambam saling berpandangan."Kenapa senyap?"tanya Suga.
"LARI!!!" Yugyeom dan Bambam berlari sepantas mungkin. Suga jyga turut mengejar mereka dari belakang.
"Tolonglah!!! Harap ada keajaiban!" Yugyeom dam Bambam berlari sepantas mungkin.
"Ahhh!!! Penatnya lari!! Takpe! Satu hari nanti, korang berdua akan bayar balik!!" Suga berpatah balik.
Manakala disituasi Youngjae,
"ARCADE!!! Wohooo!! Dah lama tak main!!" Youngjae melihat sekitar arcade yang memang menjadi tempat lepak budak-budak remaja.
"Beli token dulu!!" Youngjae membeli token dan mencari permainan yang menarik perhatiannya.
"Wohhoo!! Seronoknya hidup!!!" jerit Youngjae. JB lalu di depan arcade terdengar suara jeritan Youngjae yang kuat.
"Youngjae?" JB turut masuk kedalam arcade tersebut. Terlihat Youngjae sedang bermain permainan lumba kereta. JB ketawa melihat Youngjae seperti budak-budak.
"Woii!! Youngjae!!" JB menepuk bahu Youngjae.
"Shhh...jangan kacau aku nak fokus!!"kata Youngjae.
Selepas beberapa minit, JB turut bermain bersama dengan Youngjae di arcade terutama sekali permainan lumba kereta.
"JB!! Hati-hati!!" Youngjae memberi kata-kata semangat kepada JB. JB sedang fokus dalam permainan tersebut dan tidak dengar kata-kata Youngjae.
"Alamak!! Tu bukan ke, BTS??" Semua orang berada di dalam arcade terkejut akan kehadiran RapMon,Jin dan JHope.
"Well, teruskan permainan korang" kata RapMon.
RapMon,Jin dan JHope berjalan sekitar arcade. Mereajuga mahu bermain. Tetiba terserempak dengan JB dan Youngjae.
Mereka bertiga pergi kearah JB dan Youngjae yang terlalu fokus terhadap permainan lumba kereta. "Perghh!! Main lumba haram!!" Jhope menggeleng kepalanya.
"Mereka tak sedar ke, kita kat sini?" Jin melihat mata JB dan Youngjae tertumpu pada permainan.
"Rasanya diorang tak sedar. Kita tunggu mereka sedar. Bersedia kejar mereka" arah RapMon sambil melihat sekali permainan JB,Jin dan Jhope turut ikut sekali.
You Lose
"Ahhhh!!! Kalahhhh!!!" marah JB.
"Sikit lagi nak menang tapi aishhhh!! Kereta tu memang kurang ajarlah!!" Youngjae juga turut marah kerana kekalahan JB.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...