Erine pergi ke dapur dimana mereka akan membuat kek menggunakkan tangan mereka sendiri dengan dibantu oleh Bambam.
"Aduhhh...penat dowhh,ambil barang tadi"rungut Bambam.
"Tak payah nak merungut.Meh sini tolong akuuuu..."Junior akan niat Bambam berkata begitu,niat untuk melarikan diri....
"Erine,kita ambil sukatan dulu.Bambam,jangan nak lari.Duduk sebelah aku"kata Junior.
Mereka bertiga seronok membuat kek.Dengan gelak tawa mereka memenuhi rumah Junior yang sentiasa sunyi sepi.
"Nah cuba rasa ni"Junior menunukkan jari telunjuk yang ada krim.
Erine rasa krim tersebut "Hmm...sedap!I like it..."
"Bam,cuba rasa"
Selepas merasainya,
"Hmmm....sedaplah!Junior kau memang pandai dalam hal ni""Biasa jer...."
"Bam,kalau nak masukkan tepung tu,hati-hati sikit.Hidung kau tu cepat bersin nanti-"
Junior belum menghabiskan bebelan dia.Bambam terus masukkan tepung tersebut dengan cepat dan mula lah hidung dia membuat hal.
"Achhuuu!!!!"
Puff!
Terus satu dapur penuh dengan tepung."Bambam,!!!"Junior mengelap muka dia yang penug dengan tepung.
"Eheh!!"Bambam tersengih dengan tepung masih melekat dimukanyam
"Siap kauuu!!!!"Junior menunjukkan garfu kearah Bambam yang masih dalam senyuman sengihan dia.
"Sudahh~jangan gaduh-gaduh"
Erine meleraikam pencetusan pergaduhan dia antara Junior dam Bambam."Nah Bambam,pergi lap muka"Erine mencampakkan towel kecil kepada Bambam.
"Boleh tak kasi elok-elok"marah Bambam.
"Yelahhh!!!"
Walaupun dapur telah dipenuhi dengan tepung.Mereka semua tetap meneruskan misi mereka.
Jackson melihat sambil mereanung sambil mengambil bahan-bahan yang digunakan untuk membuat kek."Jackson~I see you"kata Erine tanpa melihat Jackson kerana leka menolong Junior.
"Jackson!"panggil Junior.
Jackson bangun lalu melihat Junior yang sibuk mengacau bahan."Cuba kau rasa kek kecil tu.Sedap tak?Tu Bambam buat"kata Junior.
"Kek ni??"tanya Jackson sambil melihat kek yang diperbuat daripada hasil tangan kerja Bambam.
Kek itu kecil tetap Bambam telah menghiasinya dengan krim.Walaupun ia simple but cantik.Itu menarik perhatian Jackson.
"Jackson,nak rasa sekali"Erine mengendeng.
"Biar Jackson rasa dulu"kata Jackson dengan bangga.
Satu suapan masuk ke dalam mulut Jackson."Apa rasa dia???"tanya Erine.
Selepas merasai kek tersebut.
Reaksi dia macam mana??
Nantikan."Say ahh!!!"kata Jackson sambil memberi satu sudu
"Ahh!!!Aummm!!!"
Reaksi Erine begitu lambat.
Jackson membuat muka ingin tahu.
Erine masih dalam merasai kek tersebut."SEDAP!!!"jerit Erine.
Bambam berhenti lalu pergi makan kek dia sendiri selepas mendengar jeritan Erine.
"Sedap,cuba rasa"Erine tolong suapkan satu sudu untuk Bambam.
Bambam menangguk laju."Sedapnya~"kata Bambam.Matanya bersinar.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...