"EXO!!!!" jerit pelajar perempuan melihat kereta mewah masuk ke dalam kawasan sekolah. Diparkir dengan elok.
Suho keluar dari tempat memandu, membuka cermin mata hitam dia. Harini berangin, angin membelai rambut Suho. Pintu Di bahagian penumpang dibuka. Melihat gaya rambut Sehun ditukar semenjak mereka membuat comeback.
Kereta Kai dan D.O memarkir sebelah kereta Suho dan Sehun. Masing-masing keluar dari kereta dengan gaya rambut baru terutama sekali Kai dan Sehun.
Kereta Baekhyun dan Chanyeol masih tidak memasuki kawasan sekolah. "Mana pulak Baekhyun dan Chanyeol ni?" Suho bimbang.
Telefon Kai berdering ada orang menelefonnya. "Hello? Baekhyun mana kau?" tanya Kai dalam telefon.
Baekhyun: Kitaorang tersekat dengan Exo-L!! Mereka menghalang jalan!!
Kai: Kau biar betul? Masih jauh lagi ke?
Baekhyun: IYELAH!! Korang masuk kelas dulu nanti kitaorang masuk.
Kai: Okay. Hati-hati jangan langhar sesiapa
Baekhyun memutuskan talian. Kai meletakkan telefonnya dalam poket seluarnya. "Baekhyun suruh kita pergi dulu, dia dalam perjalanan" kata Kai.
"Iyelah, jom masuk kelas"
Okay kali ini author mahu mengarut.
EXO comeback dengan lagu barunya 'Blah Blah Blah' mengisahkan lelaki selalu dipermainkan oleh girlfriend mereka. Lirik sedih+cute dam lagu yang begitu rancak.
Hayoung membaca artikel tersebut lalu tersenyum. "Korang dah dengar lagu Exo baru tak?" tanya Namjoo.
"Lagu Blah Blah Blah kan??"
"Sedap dowhh... Lagu tu!!"
Pintu kelas dibuka, terpampang muka artis terkenal yang begitu terkenal dan lagi terkenal dimana sahaja masuk ke dalam kelas. "Hey!! Dah lama tak jumpa korang!!" sapa Sehun.
"Heyyy!!" balas Apink.
"Aik? Chorong dengan Bomi mana?" tanya D.O melihat members Apink tinggal 4.
"Adalah... Masalah perempuan" jawab Namjoo.
Semua duduk di tempat masing-masing. "Sorry!! Saya lambat!!!" jerit Chanyeol di depan pintu. Nafasnya turun naik kerana lari.
"Masuklah cepat!! Mereka kejar kita!!" marah Baekhyun lalu menolak Chanyeol masuk ke dalam kelas. Cepat-cepat dia mengunci pintu.
"Exo!! Exo!! Exo!!" kedengaran Fanchart Exo-l diluar kelas. Chanyeol dan Baekhyun duduk di tempat mereka.
"Fuhhh... Nasib baik sempat masuk dalam kelas" Baekhyun melepaskan nafas lega. Selepas penat berlari melarikan diri daripada Exo-l yang ganas-ganas tu.
"Tulah... Orang suruh datang awal tak nak. Tulah padahnya" Kata Suho.
"Aikk?? Bomi dengan Chorong mana?" tanya Chanyeol pada Apink.
"Adalah... Rahsia" jawab Eunji.
Cikgu Seeyoung masuk ke dalam kelas. Mukanya berpeluh. "Fuhh.... Exo lain kali bawa bodyguard lah!! Susah betul cikgu nak jalan tadi" ujar Cikgu Seeyoung. Exo hanya ketawa.
"Cikgu kalau nak bayar bodyguard mahallah" gurau Chanyeol. Cikgu Seeyoung hanya menggeleng.
"Baiklah, cikgu mahu ambil kehadiran dulu" Cikgu Seeyoung mengeluarkan rekod kehadiran pelajar.
"Mana Got7?" tanya Cikgu Seeyoung melihat anak muridnya yang nakal tiada dalam kelas.
"Tak tahu cikgu" jawab Sehun.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...