Mereka semua bersedia untuk memberikan kejutan untuk Hayoung.
Hayoung bersedialah wahai Mangsaku.Perghhh....jahatnyer ayat.Giliran Hayoung untuk memandu pergi ke sekolah.Namjoo dan Naeun sudah bersiap sedia manakala Hayoung mencari sesuatu di dalam kereta.
"Hayoung,kau cari apa tu???Nanti kita lambat nak pergi sekolah"rungut Namjoo sambil melihat Hayoung yang masih tercari-cari sesuatu.
"Aku cari gelang"
"Gelang?Gelang apa???"tanya Naeun.
Gelang yang diberi khas untuk Hayoung dari members Apink sebagai tanda persahabatan.Setiap seorang mendapatnya tetapi dalam bentuk Rantai kecuali Hayoung,dalam bentuk gelang.
"Gelang persahabatan kita!!"
Namjoo dan Naeun saling berpandangan.Gelang tersebut diambil dan berada di dalam tangan Naeun.
"Macam mana boleh hilang??Nanti Unnie marah!!!"Namjoo cuba membuatkan lagi masalah.
"Sudahlahh....kita dah lambat nak pergi sekolah"
"Biar jelahh....nanti kita cari"
Hayoung memulakan perjalanan.
Naeun menghantar mesej kepada Chorong.'Misi 1:Selesai √ '
Kereta mereka memasuki kawasan sekolah dan memarkir kereta tersebut bersebelahan dengan kereta Apink yang lain.
Chorong,Bomi dan Eunji menungu mereka bertiga untuk memulakan rancangan mereka.
Hayoung teragak-agak mahu keluar dari kereta.Jika bertembung dengan Chorong,pasti Chorong akan marah kerana gelang dia hilang.
Naeun dan Namjoo bukan mahu simpan rahsia malah membocorkannya.Haihh....-_-
"Hayoung!!"panggil Chorong sambil melambaikan tangannya.
Hayoung nampak lalu dia berjalan dengan sungguh perlahan.Kalahkan kura-kura tetapi lebih laju dari siput.
"Cepatlah!!"rungut Chorong sambil menghentak kakinya.
'Aduhh...macam mana kalau Unnie nampak kat tangan aku tak ada gelang'bisik hati Hayoung sambil berlari anak pergi kearah Chorong.
Chorong membuka Bonet(x tahu nak eja,Lupa) kereta dan terdapat sebuah kotak yang besar.
"Hayoung,harini ada kerja untuk Hayoung dann Hayoung perlu langsaikan.Hayoung perlu mengangkat kotak ni masuk ke dalam kelas"
"Senang jerr"kata Hayoung dengan bangga
"Tapi,jangan sesekali membuka kerana barang ni adalah barang BERHARGA.Jangan sesekali membuka,mengintai mahupun jatuhkan.Jika terjatuh,ada sesuatu menanti"
Chorong sengaja membuat Hayoung sedikit takut supaya rancangan mereka berjaya.
Tanpa bantuan sesiapa,Hayoung mengangkat kotak tersebut seorang diri.Mereka semua pergi meninggalkan Hayoung seorang diri.
Semasa dalam perjalanan,Hayoung tertanya-tanya,Apa benda kat dalam kotak ni??
Tapi dia hanya mampu mendiamkan diri.Dia tahu Chorong adalah Leader yang paling garang.Pernah sekali,dia ken marah sehingga dia menangis tetapi yang memujuknya adalah Chorong sendiri.
Hayoung perlahan-lahan membuka pintu kelas.
Dalam waktu yang sama,
Situasi Got7 pula,Mendengar tapak kaki seseorang dalam perjalanan memasuki kelas.Mereka mengenal pasti,orang tersebut adalah Hayoung.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...