"Baekhyun?"
"Erine,oppa dah balik!!!"jerit Baekhyun."Oppa!!"Erine memeluk Baekhyun(Exo).
"Hahaha....tak payah nak teruja sangat!"
"Kenapa Baekhyun datang sini??"tanya Erine.
"Oppa datang sini sebab nak jaga kamu.Mak ayah kamu serta adik kamu pergi ke Amerika.Eric pergi Australia.Kakak kamu pula....dia pon terpaksa pergi luar negara"kata Baekhyun.
"Ouhh....dengar cerita Oppa dah terkenal??Wuu~hebatnya"
"Hahaha....memang pon"
"Baekhyun??Barang ni letak mana?"tanya Kai(Exo) sambil mengangkat sebuah kotak.
"Letak je kat sana...nanti aku kemas"arah Baekhyun.
"Ahh!!Erine ni kawan Oppa,Kai.
Kai,anak saudara aku,Erine"Baekhyun memperkenalkan Kai kepada Erine."Hai,Selamat berkenalan"kata Kai lalu membonggokkan badannya sebagai tanda hormat.
Erine membalasnya tetapi tidak berkata apa-apa.'Kai?Adakah Kai yang itu' bisik hati Erine.
★Flasback★
Erine mengambil alatan permainan untuk meletakkan kedalam stor.Dia berjumpa demgan atlet terkenal,Kai.
"Heyy,boleh saya tolong?"pelawa Kai.Erine mengangguk malu.
"Kenapa nampak malu??Tak perlu nak malu"kata Kai.
'Kenapa jantung aku berdegup laju???Kenapa dengan aku??'bisik hati Erine.
Kai menolong Erine mengemas barang di stor."Te-terima kasih sebab tolong aku"
"Alahh...takpe!Aku suka tolong orang!!Oh!Nama aku Kai.Kita boleh jadi kawan"kata Kai sambil menggosok kepala Erine.
"Erine"
"Erine?Nama macam perempuan!"usik Kai.
"Eleh...macam tak pernah jumpa nama perempuan"marah Erine.
"Hahaha...gurau je"
Lama-kelamaan mereka berdua makin rapat dan Kai ialah cinta pertama Erine.
Apabila mendapat tahu yang Kai mahu pindah,Erine berat hati mahu meninggalkan Kai tetapi dia terpaksa.
Selepas tiga tahun belajar di sekolah lelaki,akhirnya dia pindah ke sekolah barunya.
Erine masih ingat tentang Kai kerana Kai kekal dalam ingatannya.
★End Flashback★
"Erine?Macam kenal je nama tu"kata Kai.
Erine hanya mendiamkan dirinya,"Betul ke ini Kai yang seberna??"bisik hati Erine.
"Umm...Kai"panggil Erine.Kai memandangnya.
"Tiga tahun lepas,kau sekolah mana?"tanya Erine.
"Aku sekolah kat SLT(Hentam nama sekolah tu-Sekolah lelaki terkenal),kenapa??"
'Betul ni dia...'kata hatinya.
"Tak ada apa-apa!!"Erine cuba tersenyum."Baekhyun!!!Tolonglah sekali!!"jerit Chanyeol(Exo)
"Barang kau,ambil lah sendiri!!"balas Baekhyun.
Chanyeol memmbawa barangnya masuk kedalam rumah."Ehh...nak pergi mana tu???"tanya Erine.
"Ouhh...aku tinggal dengan Baekhyun,kenapa?"kata Chanyeol.
"Hah??"
"Itu Chanyeol.Dia tinggal dengan kita"kata Baekhyun.
YOU ARE READING
Tomboy Girl (Got7 Fanfic)
FanfictionGot7 ialah group terkenal di sekolah. Group paling nakal dan paling comel. Mereka suka menyakat budak Junior di sekolah. Tetapi suasana berubah apabila tibanya seorang pelajar perempuan yang berani melawan mereka dan dia suka mahu menjadi lelaki. Da...