Bab 12-Tidur

2.8K 208 12
                                    

Yahh...sempena hari pertama puasa,
Saya hadiahkan korang semua aksi lucu Apink.
~Chapter Bonus~(18.6.2015)

Selamat Menyambut Bulan Ramdhan.Puasa jangan tak puasa!!!

One.

Two.

Three

Action!

Hari persekolahan,

"Oppa~Erine pergi dulu dengan skateboard Erine"kata Erine sambil mengikat tali kasut.

"Kenapa tiba-tiba nak pergi sekolah dengan skateboard"tanya Baekhyun sambil menghirup airnya.

"Alahh...nak cuba saja"kata Erine lalu bermain skateboardnya.

"Wahh...dah pandai"puji Baekhyun.

"Biasalah!Erine!"Kata Erine dengan bangga.

Dalam perjalanan ke sekolah,dia berjumpa dengan Mark sedang bermain dengan skateboard di hadapannya."Mark!"panggil Erine.

Mark memandang dengan senyuman."Wahh...dah pandai main"puji Mark lalu berhenti bermain begitu juga dengan Erine.

"Hehe...biasalah"Mereka berdua jalan kaki bersama.

"Seronok ke kalau dapat bapa saudara seperti Baekhyun?"tanya Mark sambil memandang Erine.

"Seronok!Dia baik dan comel seperti abang kandung"kata Erine.

"Heh!Seronoklah sangat kalau dapat bapa saudara,artis"kata Mark dengan senyum sinis.

"Kenapa kau cakap tu,Mark??"tanya Erine kerana dia pelik Mark berubah perangai.

'Erine,kau jangan terkejut kalau aku kasar sikit kat sekolah'
Erine teringat kata-kata Mark pada hari Ahad lepas.

Rupa-rupanya mereka berdua sudah memasuki kawasan sekolah."Ouhh...."

"Sudahlah.....aku pergi dulu"kata Mark sambil mendengar lagu dari headphonenya lalu bermain skateboardnya.

"Kenapa perangai GOT7 lain apabila berada di luar sekolah?"bisik hati Erine sambil melihat Mark pergi meninggalkan dia sendirian.

Erine duduk di tempatnya,
"Hai,Kai"sapa Erine melihat Kai sedang menbuat kerja.

"Hai"

"Hey,JB"sapa Erine dengan ramah.JB memandang Erine sahaja.

"Namjoo,seronok shopping??"tanya Erine apabila melihat Namjoo masuk ke dalam kelas.

"Seronok sangat!!"kata Namjoo.

Namjoo duduk di tempatnya lalu menyapa Jackson dan Bambam yang berada sebelahnya.Mereka berdua hanya memberi jelingan tajam.

"Eh?Kenapa perangai berdua berubah???"

Jackson melihat Namjoo memakai klip rambut yang dia beri kepada Namjoo.Dia tersenyum.

Bambam melihat Namjoo melihat Namjok memakai rantai yang dibelinya semalam,dia juga tersenyum.

"Baiklah,class....kita mulakan kelas"tiba-tiba cikgu Min masuk ke dalam kelas.

Bambam ternampak,cikgu membawa beg tangan yang di pilih olehnya.'Cikgu~Jangan biar saya terlalu cinta dengan cikgu'

Waktu rehat,

Namjoo menarik lengan Erine sebelum keluar dari kelas."Erine"panggil Namjoo.

"Kenapa?"

"Aku pelik dengan perangai Jackson dan Bambam"kata Namjoo sambil memandang mereka berdua.

"Kenapa pulak?"

Tomboy Girl (Got7 Fanfic)Where stories live. Discover now